Welke tools voor uw shit

Welke tools voor uw shit

  • Cubase

    Stemmen: 21 26,3%
  • Logic

    Stemmen: 16 20,0%
  • Orion

    Stemmen: 0 0,0%
  • Reason 2.5

    Stemmen: 6 7,5%
  • Fruity Loops

    Stemmen: 3 3,8%
  • Buzz

    Stemmen: 0 0,0%
  • tracking program

    Stemmen: 2 2,5%
  • Hardware sequencer

    Stemmen: 21 26,3%
  • andere, zo ja ... welke

    Stemmen: 11 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    80

geerdy

Ingeburgerd
Lid sinds
19 januari 2003
Berichten
39
Locatie
Belgiƫ
Hey

De vraag is eenvoudig :D

Welke stijl van muziek maak je en welke tools gebruiken jullie voor het in elkaar zetten van jullie tracks?
Wat heeft jullie overtuigt om deze tools te gebruiken 8)
 
Bericht door een moderator:
Wanneer dit ontaard in de zoveelste welke sequencer is het best thread, wordt deze thread gemodereerd
 
PROTOOLS.....................:D
 
Re: Welke tools voor uw shit

Origineel geplaatst door geerdy
Hey

De vraag is eenvoudig :D

Welke stijl van muziek maak je en welke tools gebruiken jullie voor het in elkaar zetten van jullie tracks?
Wat heeft jullie overtuigt om deze tools te gebruiken 8)

Er komen waarschijnlijk wel weer zaken naar voor waaruit we allemaal iets kunnen leren en bedenkingen over maken:maffia:
 
Weet niet hoe het met jouw zit, maar ik maak geen shit.
(het rijmt ook nog!)

Wordt ik zojuist nog beschuldigd van het niet zoeken naar soortgelijke onderwerpen dan weet ik wel zeker zonder zoeken dat er al 4 polls over precies ditzelfde onderwerp gaan.

Op zich goed bedoeld maar als iedere enthousiaste jonge synthforummer iedere keer het wiel opnieuw uit gaan vinden dan blijf je bezig.
 
gebruik alles wat op dat moment voor mij bruikbaar is verder doet het me heel weinig welk merk ofdat het nou om hard of sofware gaat

bij mij telt maar 1 ding ik moet het op dat moment .... tijdstip kunnen gebruiken door deze filosofie ben ik dus ook absoluut niet trouw of fanatiek over geen merk of systeem
 
Origineel geplaatst door d.b.1
gebruik alles wat op dat moment voor mij bruikbaar is verder doet het me heel weinig welk merk ofdat het nou om hard of sofware gaat

bij mij telt maar 1 ding ik moet het op dat moment .... tijdstip kunnen gebruiken door deze filosofie ben ik dus ook absoluut niet trouw of fanatiek over geen merk of systeem


Zeer mooie instelling :eureka: het is het resultaat dat telt

:D maar toch ben ik nieuwschierig ;)
 
er is toch maar een sequencer? Logic Audio natuurlijk. 'k draai nu nog op een pc, maar in de toekomst wil ik nog wel eens gaan nadenken over overstappen op de mac. leuke is dat ik ook ontiegelijk veel gasten zie draaien op logic. als je logic kent wil je nooit meer wat anders. :D ow en recycle wil ik ook nog wel eens gebruiken.
 
Nu Logic 5.5,
Maar ik zit te denken om Cubase SL 2.0 te kopen. . Maarja, ik wil nog zoveel in m'n leventje... voorlopig zal het wel bij Logic blijven.

Wat ik maak? Uhm.. nog niet zoveel eigenlijk, ik ben nog niet echt serieus begonnen. Ik ben nog steeds aan het verkennen. Maar ik ben gek op percussie/drums. En een lekkere elektronische beat mag ik ook wel. Het zal iig een eigen stijltje worden denk ik.
 
Last edited by a moderator:
Wat is er mis met Sonar?
 

Attachments

  • sonar3.gif
    sonar3.gif
    14,6 KB · Bekeken: 75
magix music maker uit 1998. Bevalt me nog steeds goed,zie ook geen reden om wat anders aan te schaffen. Schiet niet op met dat software gedoe,je kunt je hele leven wel blijven updaten. Troep is het naar mijn mening.
 
eeeh,volgens mij stelde ie meer een algemenere vraag dan welke sequencer...

ik maak club/trance/techno/ambient/breakbeat en gebruik daarvoor cubase,verscheidene plugins (vst-i en vst's)en een hoop hardware...
 
ik zit nog met logic 5.x op de pc. hoewel ik zeer tevreden ben met logic op dit moment zal er wel een moment komen dat ik overstap op een ander sequncer pakket voor de pc. wanneer er nieuwe technologien worden toegpast in sequencer, bijv een nieuwe vst of een driver specificatie die asio gaat veranderen, dat soort dingen. een ding is wel zeker, ik zal altijd op de pc blijven sequencen.
 
Re: Welke tools voor uw shit

Origineel geplaatst door geerdy
Hey

De vraag is eenvoudig :D

Welke stijl van muziek maak je en welke tools gebruiken jullie voor het in elkaar zetten van jullie tracks?
Wat heeft jullie overtuigt om deze tools te gebruiken 8)

de vraag is idd betrekkelijk eenvoudig,jammer dat verder niemand kan lezen...welke stijl van muziek maken jullie?(ga er vanuit dat ie genre's bedoelt en niet op welke sequencer...)welke tools (ik lees nergens welke sequencer...)gebruiken jullie voor jullie tracks,en wat heeft jullie overtuigd om deze tools (hey? weer geen sequencer???) te gebruiken..

argh!!!!! en dan wordt er hier geklaagd dat er teveel dezelfde topics worden geopend,ook al wordt dat niet gedaan dan zorgen jullie er blijkbaar wel voor dat het topic alsnog dezelfde inhoud krijgt???

lekker vaag....lezen is moeillijk man...erg verwarrend ook zo'n poll....??? :Z

alleen met een sequencer muziek maken vind ik knap...
 
Re: Re: Welke tools voor uw shit

Re: Re: Welke tools voor uw shit

Origineel geplaatst door d.j.conflict
de vraag is idd betrekkelijk eenvoudig,jammer dat verder niemand kan lezen...welke stijl van muziek maken jullie?(ga er vanuit dat ie genre's bedoelt en niet op welke sequencer...)welke tools (ik lees nergens welke sequencer...)gebruiken jullie voor jullie tracks,en wat heeft jullie overtuigd om deze tools (hey? weer geen sequencer???) te gebruiken..

argh!!!!! en dan wordt er hier geklaagd dat er teveel dezelfde topics worden geopend,ook al wordt dat niet gedaan dan zorgen jullie er blijkbaar wel voor dat het topic alsnog dezelfde inhoud krijgt???

lekker vaag....lezen is moeillijk man...erg verwarrend ook zo'n poll....??? :Z

alleen met een sequencer muziek maken vind ik knap...

inderdaad, want "wat voor muziek maak jij"-threads en "welke sequencer gebruik jij"-threads zijn er al in overvloed, maar deze thread is een combinatievraag van deze twee saaie en oninteressante vragen.
iets heel nieuws en origineels dus.
vandaar dat iedereen staat te popelen om te antwoorden!

wat dom van "ons" (waar jij dus duidelijk niet bij wenst te horen)
:kont:
 
Re: Welke tools voor uw shit

Origineel geplaatst door geerdy
Hey

De vraag is eenvoudig :D

Welke stijl van muziek maak je en welke tools gebruiken jullie voor het in elkaar zetten van jullie tracks?
Wat heeft jullie overtuigt om deze tools te gebruiken 8)

www.bambamstudio.nl, mijn tools op een rij, koop het ook en uw leven wordt net zo aangenaam als dat van mij!
 
Back
Top