• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : paragonSYSTEMS drumsynth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
bijna alleen om jou een plezier te doen:
ik heb een tr707, fostex fd-4 (met 1 inputkanaal niet ok), een externe scsci zipdrive met 6 disks, een yamaha cs5, een ibm ps2 pentium100, een sony directdrive platenspeler.
kijk maar of er iets bij zit voor je en hoe je de boel glad kan strijken (wertausgleich noemen mijn vrienden uit duitsland dat).
als je dan toch zo wanhopig ben.
 
wat kan ik krijgen zonder te hoeven gladstrijken ?
de 707 is me meer waard de fostex kan ik niet gebruiken scsi drive vind ik nog wel handig m yamaha cs5 ken ik niet maar lijk me ook duurder en een p100 heb ik genoeg van staan , en een platenspeler kan ik ook wel gebruiken

dus
 
zullen we anders effe bellen leo ?
 
ik heb jouw nummer niet, jij het mijne wel.
platenspeler en scsci drive en discs lijkt me een prima plan.
enneh... free delivered delft
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top