• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : paragonSYSTEMS drumsynth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.646
Locatie
Delft
paragonSYSTEMS

2 kanaals drumsynth
2 trigger inputs (jacks / XLR)

pots per kanaal :
Input Sens
VCO Pitch
VCO Sweep
VCO Decay
VCO Llevel
Noise Pitch
Peak
Noise Decay
Noise Level

uit te proberen en af te halen in delluf

140 euro
 
Hmm, klinkt interessant Matt.. ELEKTROOO! Ik zat effe te googelen, maar die geeft helemaal nix over dat ding. Het is vast een oud beestke?
Wat zou ik moeten hebben als ik dat ding ga aansturen met MIDI? Als dat kan, dan ben ik wel geinteresseerd Matt.


Arv
 
hij heeft alleen trigger inputs
dus je moet een luid genoeg signaal in gooien
zoiets als een kick of een rimshot
daar reageert ie dan op
 
Nee, daar heb ik eigenlijk niet zo veel mee.. Wel handig als je een drummer bent. Hoe klinken de drumsounds eigenlijk?


Arv
 
wat heb je eraan als je drummer bent ?
dan moet je pads erop aansluiten
maar die kan je weer kopen bij omiel :)


klinkt als een drumsynth
soort simmons / DSM 200
 
Origineel geplaatst door matt second
maar die kan je weer kopen bij omiel

Ik heb de DSM-200's naar Nederland gehaald, en heb nog een hele stapel pads liggen. Dus, als er iemand interesse heeft....
 
Last edited by a moderator:
Ik vraag er 35,- euro per stuk voor. Ze zijn wit en achthoekig en zitten nog nieuw in de doos. Ik zal straks even een foto scannen.
 
Die pads zijn echt super geil. Het is dat ik al vier originele Simmons pads heb, anders zou ik zeker bij omiel langs gegaan zijn.

De paragon systems drumsynth is volgens mij wel tof. Ik wil hem wel hebben, maar ik koop veel te veel van mattsecond over en dus doe ik het nu een keertje niet.

paragom.jpg

p.s. Hij is dus ook bij MusicHouse te koop.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die pads zijn echt super geil. Het is dat ik al vier originele Simmons pads heb, anders zou ik zeker bij omiel langs gegaan zijn.

Kijk, dat hoor ik nou graag Sjonnie. Volgens mij zit je nu gewoon te azen op comissie.
 
p.s. Hij is dus ook bij MusicHouse te koop.


weet iemand hoeveel hij bij The Music House moet kosten ?
 
nog steeds te koop
120 euro dan ?
 
Die pads hebben alleen triggers uiteraard. Volgens mij bestaan er zelfs geen losse pads met midi. Je kan er met je handen op meppen, maar dan zal je wel de gevoeligheid op je drummodule aardig moeten afstellen. Ze zijn in feite bedoeld om er met een drum stick op te meppen. Ik heb er trouwens nog maar 5 over.
 
ik heb bij Piens eens liggen slaan op een soort digitale jembe die midi uitstuurde. Zat ook een interne drummodule op. Ken tiemend losse midi-pads, ook voor met de handen?
 
heejee het gaat hier om mijn paragon hoor !!!!!!
 
Hee Matt,

Ik heb nog wel wat pads liggen om je paragon mee aan te sturen. Interesse? ;)
 
nee :)
 
vergeet de prijs

ruilen tegen het belachelijkste wat jullie aanbieden ...
(potje haargel heb ik al en gebruik ik niet)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top