• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Native Instruments Machine, Komplete Kontrol, KRK,

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

1pauluzz1

Paul -"1" en -"uzz1"
Lid sinds
9 november 2004
Berichten
421
Locatie
's–Hertogenbosch
Ik zet wat spullen te koop voor een maatje van me die na een paar maanden zijn hobby toch maar weer beëindigd heeft. Alle spullen zijn nieuw aangeschaft in maart of april 2017 dus hagelnieuw.

Native Instruments Komplete Kontrol MK 1: €420,–
Inclusief deck saver (nieuw €102,–) en K&M 18976 keyboard stand (nieuw rond de € 40,–)
Komt met nog 15 maanden garantie bij Coolblue.

Native Instruments Machine MK2: € 400,–
Inclusief deck saver (nieuw rond de €40,–).

2 x KRK RP5 G3: € 180,-
Komt met nog 28 maanden garantie bij Thomann.

Foto's bijgevoegd.
 

Attachments

  • Machine 1.jpg
    Machine 1.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 27
  • Machine 2.jpg
    Machine 2.jpg
    50,1 KB · Bekeken: 28
  • KRK RP5 Gen 3.jpg
    KRK RP5 Gen 3.jpg
    48,7 KB · Bekeken: 27
  • Komplete Kontrol S61-2.jpg
    Komplete Kontrol S61-2.jpg
    55,7 KB · Bekeken: 26
  • Komplete Kontrol S61-1.jpg
    Komplete Kontrol S61-1.jpg
    51,8 KB · Bekeken: 22
KRKs zijn voorlopig gereserveerd.

Native Instruments Komplete Kontrol MK 1 komt zonder de originele software omdat die niet overdraagbaar is. Om die reden verlaag ik de prijs naar €390,–

Vermona Kick Lancet mag voor €150,- weg.

Ik ben tot halfweg januari op vakantie dus reageer mogelijk niet snel op berichten.
 
Vermona.jpg

Vermona Kick Lancet van €150,– en in zeer goede staat kan verzonden worden. Dan zijn verzendkosten wel voor de koper.

Zou een mod "Vermona" in de titel willen zetten? :-) Dank alvast.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top