1V/oct - Shake That Ass

Wederom super origineel en leuk! Jij bent voor mij de synthesizer straatmuzikant van het synthforum en ja dat is een compliment! :)
 
Dat vat ik zeker op als compliment. Ik heb altijd een zwak voor straatmuzikanten. Toen ik ooit eens zwaar aan de grond zat heb ik bijna mijn gitaar gepakt om voor de AH te gaan spelen. Uiteindelijk durfde ik het niet...
 
Een bekend gevoel...
Maar misschien was die gitaar niet zo'n goed idee. Er is niemand die je verbiedt om met je houtje-touwtje synth voor de AH te gaan staan! Als het zover is, meld je het dan even?
 
Aardige gimmick, maar ook niet veel meer dan dat helaas. De geluidjes zijn bij vlagen wel erg leuk.
 
Een bekend gevoel...
Maar misschien was die gitaar niet zo'n goed idee. Er is niemand die je verbiedt om met je houtje-touwtje synth voor de AH te gaan staan! Als het zover is, meld je het dan even?
Ik ga niet meer voor de AH staan, niet met gitaar en al helemaal niet met houtje-touwtje synth. Veels te veel gedoe, en zoals gezegd durf ik dat helemaal niet.

Aardige gimmick, maar ook niet veel meer dan dat helaas. De geluidjes zijn bij vlagen wel erg leuk.
Hoezo helaas? Ik heb erg veel lol gehad met het maken van dit nummer. Tijdens het inzingen ben ik weer een aantal keren flink in de lach geschoten. Dat niet iedereen het kan waarderen is niet zo belangrijk. Mijn vrienden zien er in ieder geval de lol van in. Na het succes van vorig jaar was het sowieso te verwachten dat mijn nieuwe inzending zou tegenvallen.
 
Dankjewel. Ik ken eigenlijk alleen de gebruikelijke hitjes van deze bands. Een vriend van me was pas nog naar The Human League in Paradiso. Hij is nu helemaal kaal.


En lijkt het op The Human League? :)

Ja ik vond het zo'n goed concert, mijn haar viel er spontaan van uit.

Ik had meer Hot Chocolate associaties (Girl Crazy), maar Errol Brown was ook kaal.
 
Zeg 1V, het valt me net in dat jij vorig jaar op mijn track nog had geschreven dat je zou reageren op mijn PB'tje... Ik laat je er nog maar eens aan denken ;)

Je track... Mja, die van vorig jaar wist me meer te bekoren. De vocals zijn een beetje apart, compositie is wel oké, en de geluiden zijn een beetje hit-and-miss voor mij...
 
Aparte vocals valt best mee, gewoon een kopstem, daar struikel je over in de muziek. Wat natuurlijk wel zo is is dat ik geen zanger ben en dus niet goed kan zingen. Ook kan het zijn dat je mijn stem gewoon lelijk vind. Vorig jaar had ik trouwens nog een véél raarder stemmetje. Heeft me mooi wel eeuwige roem bezorgd! :mega:

PB-tje inmiddels beantwoord :)
 
Dit is helemaal niet mijn ding, maar ik kan niet ontkennen dat het ontzettend origineel en anders is. Moet een beetje denken aan de muziek die onder 'The Life Aquatic' zit.
 
Ik vind het een leuke track! Luister eens wat captain beefhaerth om ideen te krujgen voor zang , valt veel mee te doen met die stem , de muziek doet me echtvdenken aan frank zappa en meneer don van vliet 😊
 
Mij doet het denken aan een kruising van de Fine Young Cannibals en de Erotic Dissidents, op ene of andere manier.
Vraag me niet hoe ik erop kom, das jouw verdienste :D
 
Hoi Volt per Octaaf. Zit voor de tweede keer te luisteren. Een van de weinige tracks waarin eigen vocals zitten.
Gewaagd en Gedurfd. Bewondering voor dit. Grappig en leuk. Ook tweestemmig ingezongen.
Complimenten.
groeten
Frans
 
Back
Top