Synth meet-ups Amsterdam

Synth meet-ups Amsterdam


  • Totaal aantal stemmers
    11
Het was gezellig vrijdag. Eindelijk meer patchkabels voor de Formant, maar zouden er stiekem nog meer mogen zijn :#

Helaas geen andere SF leden, dus toch eens voor een zaterdag gaan.
Voorstel #1: zaterdag 12 december?
 
Wat voor kleins bedoel je?

SMD vind ik tot op zekere hoogte goed te doen, te veel/kleine pins (of onhandige package) en een oventje wordt interessanter.
 
Ach joh, voor alleen maar through-hole heb je echt niet zo'n vaste hand nodig.
Ik zie toch al zo'n 60+ onderdelen, dat vind ik niet zo heel klein meer :P

Hulp bij de eerste stapjes zelf solderen kan ik je altijd geven hoor :)
 
Het was gezellig vrijdag. Eindelijk meer patchkabels voor de Formant, maar zouden er stiekem nog meer mogen zijn :#

Helaas geen andere SF leden, dus toch eens voor een zaterdag gaan.
Voorstel #1: zaterdag 12 december?

ok leuk, ik ben vd partij, ik heb hier nog wel wat projectjes liggen om aan te sleutelen
 
Wat en tof initiatief zeg :okdan: zit nu krap in tijd, cash en vervoer maar ga mij voornemen volgend jaar eens langs te komen. Heb mij iig vast aangemeld op radar, hoop tegen die tijd ook een axoloti te hebben :) En soldeer tips kan ik helemaal goed gebruiken want wat ik probeer te solderen mislukt meestal.... =(
 
Heb mij iig vast aangemeld op radar
Volgens mij is dat niet echt nodig (of kun je je abonneren op bepaalde events?), maar tof dat je enthousiast bent :mega:

Meteen even de reminder dat het volgende week zaterdag (12e) vanaf 2 uur 's middags weer aan is.

/me gaat alvast wat soldeerpunten slijpen
 
Laatst gewijzigd:
Ik wil ook wel een keer gaan ... misschien willen mensen carpoolen (en meebetalen in benzine)? Moet wel op de route Apeldoorn -> Amsterdam zijn.

Weet nog niet of ik a.s. 12 december kan, dat moet ik nog even uitzoeken.

Ik heb een Volvo 940 station (dus een soort tank met verbruik 1:10 op snelweg) en ik kan van alles meenemen.

Heb eigenlijk geen idee wat we daar dan gaan doen maar zou het niet koel zijn om bijv. workshops te houden om iets geks te bouwen? Komen er vast meer mensen op af.
Zijn veel opensource dingen die je in een middagje kan bouwen :)
 
Heb eigenlijk geen idee wat we daar dan gaan doen maar zou het niet koel zijn om bijv. workshops te houden om iets geks te bouwen? Komen er vast meer mensen op af.
Zijn veel opensource dingen die je in een middagje kan bouwen :)

goed idee! ik weet nog niet waar ik aan ga werken, maar ik heb nog diverse half af projecten liggen..
allicht is as zaterdag een mooi moment om met mn modulaire verengalm verder te gaan
 
Heb eigenlijk geen idee wat we daar dan gaan doen maar zou het niet koel zijn om bijv. workshops te houden om iets geks te bouwen? Komen er vast meer mensen op af.
Zijn veel opensource dingen die je in een middagje kan bouwen :)
Ik heb al wat leuke suggesties gezien, maar zelf zat ik al een tijdje te denken om wat kleine noise-kitjes te maken (bijv. 555-based). Hier gaat natuurlijk wel een hoop tijd in zitten om het voor te bereiden .. nog totaal niet aan toegkomen dus :D
Verder ben ik ook nog bezig met een digital-delay kitje, maar eerst moet het prototype nog af ..
(genoeg te doen dus :engel:)
 
Was gezellig :)

Er is geklooid aan delays, springreverbs en softsynths.
En het lab heeft er een 'scopeje' bij :okdan:

Zaterdag 9 januari weer!
 
Back
Top