Verkleurde knopjes juno-106

ik denk dat je er naast zit wat mijn leven betreft, en ik hou gewoon van mooie knoppen.

Niet voor niks ook dat ik EMS synthi knoppen kan maken 1:1 als origineel.
Kostte me wat tijd om uit te zoeken wat goed werkte, maar dat heb ik er voor over.
 
ems-synthi-knobs-colored-3.jpg


Meer foto's : http://www.oengaboenga.net/sale/colored-cliff-k1-knobs-2/
 
Toch oppassen wat je denkt te weten over iemand.

Ik sta om 3.00u op vanacht om 400km hier vandaan me uit de naad te werken en ben ik morgen avond om 02.00u weer thuis, daar is niks decadents aan. :-)
 
@demian: ik weet helemaal niks over jouw. Ik gebruik je als een verhikel om het issue over verkleurde knopjes aan te kaarten. De knipoog was bedoeld om het niet al te persoonlijk te maken.
Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt die niet mijn bedoeling was. Mijn excuses op het persoonlijk vlak voor zover van toepassing maar, als ik je dan kan dissen over knopjes die niet meer kleurecht zijn zal ik dat zeker niet laten. Ik vind het gezeik.
 
Da's mooi dat jij t gezeik vind. Ik hou van mooi. Restauratie is ook een hobby van mij dus 'Kappen nou maar gewoon met dat het gezeik is'.

Sjonge jonge zeg, dat je je moet verdedigen om iets mooi te willen maken is een nieuwe voor mij. :D
 
Back
Top