Verkleurde knopjes juno-106

André Pascal

Member of Paradise
Lid sinds
4 juni 2003
Berichten
263
Locatie
Groningen
Ik heb onlangs een prachtige Roland juno-106 aangeschaft. Roland maakt gebruik van 3 kleur en knopjes. De oranje knoppen zijn bij mij nog steeds ok. De beige en blauwe knoppen zijn helemaal van kleur verschoten. De blauwenlijken eigenlijk meer groen. De beige gaan richting bruin. Iemand een tip hoe deze knoppen weer richting de originele kleur te krijgen?
 
Je kunt van dat spul kopen/maken om vergeeld plastic weer wit/grijs te krijgen. Ik weet alleen niet of dat ook werkt met kleur.
 
als je inderdaad de blauwe en witte knoppen ziet lijkt de eerste paar millimeter gewoon de kleur kwijt te zijn als gevolg van waarschijnlijk uw licht.

En iets als verven/spuiten van de knoppen? heeft daar iemand ervaring mee? Zo ja, welk type verf heb je nodig om een goeie hechting te krijgen?
 
Ja dat werkt goed, maar voor gekleurde knoppen helaas geen oplossing.
 
Als acceptatie niet werkt kun je een stapje terug doen richting de ontkenning, misschien?

Een uitwijkmanouvre die vaak goed werkt voor mij. :D

Jammer, dat is je hele leven erg handig.. ;)

Mwa, niet alles is acceptabel. Voorruitgang is deels ook een gevolg van dat dingen laten zoals ze zijn onacceptabel is voor iemand. Het is een motor voor verandering.

Verkleurde knoppen zijn voor mij onacceptabel als dat goed is te behandelen, kapotte synths zijn dat ook. Rood licht, daar moet je voor stoppen, en dat is wat mij betreft totally acceptable.
 
Back
Top