Logic Arrangement track vraagje

Ik ben Notator gebruiker van het eerste uur. Logic is het meest 'user-friendly' en de meest professionele DAW op de markt. 2 telefoonboek dikke Manuals. Maar sommige functies zoals bovenstaande ontgaan me totaal. Waarom zou je dit willen doen ? Iemand een voorbeeld of idee ?
Hopelijk is Dextah's probleem opgelost. Manuals zijn handig. Als je ze hebt.


Ik ben het wel met je eens hoor, maar bv ik kreeg bij mijn Logic9 geen manual, enkel in pfd vorm.
Toen een boek gekocht "Logic Pro9" van David Nahmani. Best goed boek, maar geen echt naslagwerk.
 
Ik ben Notator gebruiker van het eerste uur. Logic is het meest 'user-friendly' en de meest professionele DAW op de markt. 2 telefoonboek dikke Manuals. Maar sommige functies zoals bovenstaande ontgaan me totaal. Waarom zou je dit willen doen ? Iemand een voorbeeld of idee ?

Ik gebruik deze functie echt altijd....maar alleen in de arrange window. Als je geheel uitgezoomd bent en je wilt een (kleine) region naar een andere track kopiƫren dan blijft deze region als een soort snap functie op de zelfde plek maar op een andere track. Misschien een beetje vaag zoals ik het nu omschrijf maar als je er mee werkt is het heel prettig.
 
Zat er al aan te denken.
Morgen ff doen.

Probeer eens je pref file weg te gooien. Deze zit in je users library. Hij wordt weer aangemaakt zodra je logic weer opstart alleen een default versie waardoor je je settings kwijt bent. Maar met een beetje geluk je probleem ook.
 
Ik was zo goed als helemaal over naar Ableton maar ben aan een album aan het werken in team verband zeg maar.. en de rest werkt allemaal in Logic.

Die arrangetrack is wel superhandig moet ik zeggen.



Ik ben Notator gebruiker van het eerste uur. Logic is het meest 'user-friendly' en de meest professionele DAW op de markt. 2 telefoonboek dikke Manuals. Maar sommige functies zoals bovenstaande ontgaan me totaal. Waarom zou je dit willen doen ? Iemand een voorbeeld of idee ?
Hopelijk is Dextah's probleem opgelost. Manuals zijn handig. Als je ze hebt.
 
Back
Top