Waar luister je NU naar? II

DATA004​

Presenting ‘Randomiser’ — releasing publicly on Wednesday 22nd February.

An exploration of endlessly evolving randomly generated bass terrain. This project never plays back the same way twice.

 
Kwam op yt een Japans female metal bandje tegen, zowel je ogen als je oren worden verwend want naast de looks verstaan de meiden hun (muzikale) vak in ieder geval;

 
Nog maar een keer Lovebites, ze zijn echt amazing!
Top zangeres, de gitaristen zijn super, de bass zo strak an de drumster is een beest.
Voor liefhebbers van klassiek alswel van metal hier nog een track, de gitariste begint op de piamo met Chopin en daarna sluit ze aan bij de band en ze eindigt weer solo op de piano, ik vind 't super!

 
lekker man
 
Roger Goode In The Begining. Ferry Corsten Remix Extended

 
PBUG - Dance Dance Dance, met een aparte drum take door NL drummer René Barthen

Drums zijn door mij erin gemixt; was één van m'n eerste mixklusjes, achteraf hoor ik allerlei verbeterpuntjes, maar het was supertof om te doen vooral omdat het de pan uit swingt. :D

 
Ben weer in nostalgische bui.


Klassiek is mooi, op deze manier zeker.
Mocht je nog meer very oldskool Moog en klassiek willen horen dan ken je natuurlijk Switched on Bach van onze grote vriend Walter...ehmmmmm vriendin Wendy Carlos.
 
Voor de progrock liefhebbers hier een m.i. wat vergeten pareltje uit de 90-er jaren progrock scene in Nederland.

 
Back
Top