nieuwe oude Aphex Twin op Soundcloud?

Voor de oplettende onder ons, User319273t1297635213001 volgt zelf ook twee artiesten. Aphextwin (official) en... Somadril. de naam van een medicijn. nog eens 15 tracks, klinken nieuw, aphex?
 
Zat er door te ploegen maar sodeju dat is neurotische zooi zeg...
 
Ik krijg de melding "Vul decoderingssleutel in" als ik op die links klik
 
Sorry is al gelukt!
 
Het is een R8, met nog steeds de lelijkste clap ooit. Dacht eerst ook RY30 of SY99 maar neen...
 
ik ben er nog steeds niet over uit of de meeste van die drums nou een Roland R8 of Yamaha RY30 is

In zijn oude tracks wat mij betreft overduidelijk de R8 met in ieder geval de Electronic (SN-R8-04 Electronic) en Dance (SN-R8-10 Dance) soundcards. Ik hoor ook regelmatig die CR-78 sounds van de SN-R8-10 voorbij komen en de Video Kick van dezelfde soundcard is veel gebruikt :) De R8/R8M was ook vermeld op de equipmentlist van Syro bij een aantal tracks, maar dat is later werk natuurlijk. Ik heb ook wel eens een foto van een liveset gezien met de R8 er duidelijk bij.

http://www.cellsonik.co.uk/roland-r8-sound-cards/

Misschien ook wel de RY30 erbij, die ken ik niet verder, maar de R8 in ieder geval 100%.
 
ahja dus toch wel ja dacht ik ook. Kwam volgens mij door jou 154 dat RY30 verhaal...maar volgens mij gebruikte die op zijn latere werk de RY30 wel af en toe...of was dat alleen Autechre of allemaal
 
Autechre weet ik niet zeker maar denk het wel(was vooral ook een latere Simmons geloof ik), Carl Craig heeft iig Landcruising met de RY30 gemaakt qua drums. AFX en RY30 was een volstrekt dwaalspoor vrees ik, waarvoor excuus.
 
Die R8 clap is echt zo om te huilen, kan er niet over uit. Net als dat Hi-q blipje van de 808(electronic) kaart en dat aambeeld-geluid wat ook in Technarchy van Cybersonik zit. Brr...
 
Back
Top