Wat is laagste prijs..

Ik ga niet in op mensen die om mijn laagste prijs vragen. Zij mogen een bod doen en als dat redelijk is dan ben ik bereid om dat te accepteren of om er mee verder te onderhandelen.
Mensen die met een onzin bod komen sluit ik uit van verdere onderhandeling.
En als mensen dwingend doorvragen om de laagste prijs dan verhoog ik de prijs voor hen.
Als ik iets gebruikt aanbied dan hoef ik niet het onderste uit de kan. En daarom verwacht ik ook serieuze biedingen.
 
Ok. Ik vroeg het maar omdat ik bij een vraagprijs "bieden" interpreteer als "eventueel een beetje afbieden" terwijl bieden zonder vraagprijs voor mij eerder "veiling per opbod" is waarbij er dus met een laag bod begonnen kan worden zonder dat dit "raar" hoeft te zijn.
 
Ok. Ik vroeg het maar omdat ik bij een vraagprijs "bieden" interpreteer als "eventueel een beetje afbieden" terwijl bieden zonder vraagprijs voor mij eerder "veiling per opbod" is waarbij er dus met een laag bod begonnen kan worden zonder dat dit "raar" hoeft te zijn.
OG Makelaars adviseren soms een wat lagere startprijs om voldoende bieders te krijgen, en zo uiteindelijk op een hoog eindbod uit te komen.

Werkt misschien ook voor synths, met name vintage spul dat nog enigzins betaalbaar is zodat er voldoende liquiditeit in zit. Roland Juno 's, yamaha CS, etc.
 
Back
Top