Modular Synthesizer Meeting

banner%20copy_zpsik6r5hui.jpg


Modulaire Synthesizer Meeting 's Hertogenbosch

Modulaire synthesizers zijn in de opkomst!
Toon je muziek instrument en maak kennis met medegebruikers.

Programma:

-Modular meeting-
Gear List Deelnemers

-DIY markt-
Met Gijs Gieskes, Falafular, LFLab, Draakje, Error instruments en meer!

-Modular basics workshop-
Basic modular patching door LAB_

-Jamsessies-

-Optredens-
Zenn (Buchla MusicEasle Sounds)
Vogel & Stofzuiger (Lunetta's & Benjolins)
Earlabs (Eurorack )

-Avondeten-
Evava


Datum: 21 februari
start 12.00
eind 22.00

Locatie:
Willem II Fabriek
ruimte: Wave of Tomorrow
Boschveldweg 471b
5211 VK ‘s-Hertogenbosch
" Parkeer informatie op Pagina 4 ivm wegwerkzaamheden "

route%20web_zpsdnomntru.jpg


Let op! De Veemarktweg is deels afgesloten (de spoorbrug), maar de W2 fabriek is bereikbaar.

Entree:
5,- euro
voor gratis drinken

Stroomblokken zijn aanwezig, neem zelf een koptelefoon mee!

Deelname op inschrijving. Als je ook vermeld wat je mee neemt, dan maak ik een leuke gear-lijst!
inschrijving:
m.verhallen@waveoftomorrow.com
 
Last edited by a moderator:
Yo BRz, ik kan mn cirklon meenemen, als jij dan een sd kaartje met een sysex dump mee neemt..
 
@Zenn, dat zal relaxed zijn....sysex dump hoeft niet echt...ik hou je op de hoogte als ik langskom.
 
Erg aantrekkelijk om zo'n meeting eens mee te maken. Weet alleen niet of het wijs is mijn zelfbouwkast en spagetti stripboard modules per auto te vervoeren en dan binnen te komen met een eurorackje van 5 modules en een modded minibrute .hoe lopen de aanmeldingen waarmee ik bedoel of ik snel moet reageren?
 
mwa ik neem al m'n zelfbouw lunetta / benjolin / eurorack ook mee, dus jij kan het ook :)

Ik heb nu zo'n 20 inschrijvingen van mensen die iets meenemen en wat bezoekers die voor de gezelligheid komen.
Er is nog plek :)
 
Ziet er enorm boeiend uit.
Ik kom vanuit Antwerpen. Moest er iemand uit de buurt hier willen meerijden, m'n 206je kan nog een extra passagier aan denk ik.
 
Ik wil wel met Just langskomen.....neem ik mijn ARP 2600 clone mee en wellicht de Fenix, maar zijn er ook mensen met sequencers daar, aangezien ik alles via Silent way aanstuur en dat meenemen wordt wat lastig.


gezellig , dan kom ik ook. neem ik een modcan cabinet mee en Bruce ik kan ook een cabinetje met een cotk C960 sequencer en een Moon modular M563 trigger sequencer meenemen.
 
Ik ben er bij. En ik neem mijn rack met een paar modules mee en een sequencer.
 
gezellig , dan kom ik ook. neem ik een modcan cabinet mee en Bruce ik kan ook een cabinetje met een cotk C960 sequencer en een Moon modular M563 trigger sequencer meenemen.

Relaxed.....ik ga ervoor:) Even kijken of ik niet ergens anders moet zijn, wellicht zegt mijn afspraakje af:):):):)
 
gezellig! wat voor sequencer bedoel je?
er komen genoeg mensen met eurorack sequencers, zou dat wat zijn..

Ik kom ook en neem een Pitssburgh Modular System 10, Darktime sequencer en eurorack: Modular = System 10 van Pittsburgh en doepfer minicase met nieuw ARP filter van Studio Electronics met een Minibrute mee :okdan:
 
Het is de dag dat we 's-ochtends terugkomen van een weekje Oostenrijk (dus wellicht ben ik er niet vanaf het begin af aan bij, wiebel ik wat op mijn benen, etc etc), maar ik ben er uiteraard graag bij. Ik denk dat ik een piepklein rekje met zelfgebouwde meuk meeneem en/of een lel van een eurorack skiff (maar die moet dan wel klaar zijn, en dat zijn nu nog plankjes :D ).
 
Back
Top