Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Iemand nog een Bax code die geldig is voor een aankoop van €85? Ik wil een plugin upgraden - naja eigenlijk wil ik het niet maar ik word min of meer gedwongen, dus iedere uitgespaarde euro telt.

(Gaat om upgrade van Sonarworks 4 naar SoundID, €89 op hun eigen site, €85 via Bax zonder extra korting)
 
Na lange tijd iets besteld van Baxmusic. Ik dacht, ik deel de kortingscode. Ik maak de enveloppe(papier, niets elektronisch) open, en tot mijn verbazing zit daar rut in van de postcodeloterij en uber eats.

Dit is niks geven, maar extra verdienen voor bax, wat een ettertjes.
Op mijn brievenbus staat een sticker dat ik deze zooi niet wil hebben.
 
Dat doen ze al eeuwen, gaat bij mij direct door richting oud papier bak. Vroeger kreeg je nog weleens een kortingsbon of pen of sticker ofzo, tegenwoordig alleen nog maar reclamezooi. :beard:
 
Dat doen helaas veel bedrijven. Weet ook niet welk bedrijf het precies was (iets van bier), maar ze leverde geen bon meer mee om papier te besparen, maar wel 2 zulke flyers. Een van een scheermessnmerk en de ander dacht ik van mannen kostuums. Ook beide met de rest van de verpakking met het oud papier meegegaan.
 
Na lange tijd iets besteld van Baxmusic. Ik dacht, ik deel de kortingscode. Ik maak de enveloppe(papier, niets elektronisch) open, en tot mijn verbazing zit daar rut in van de postcodeloterij en uber eats.

Dit is niks geven, maar extra verdienen voor bax, wat een ettertjes.
Op mijn brievenbus staat een sticker dat ik deze zooi niet wil hebben.
Maar door die inkomsten kunnen ze misschien wel weer spullen scherp aanbieden. Geld moet toch binnenkomen
 
Back
Top