• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMS VCS3 / Synthi - Digitana Matrix interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
als nieuw, deze Digitana 'breakout-box' voor de EMS VCS3 mk2, die ook prima werkt met de Synthi A(KS).

het is de luxe uitvoering dus, in hout, en uiteraard in perfecte staat, zowel kastje als kabel.

erg handig om je EMS uitgebreid te laten communiceren met de buitenwereld, bv in een modulair systeem, maar ook met andere synths. alle signalen en controls gaan in en uit over mini-jack.

kost nieuw 300 engelse ponden (is vandaag omgerekend € 377,22) zonder verzendkosten vanuit Engeland, dus zeg maar ruim € 400

wordt gemaakt op order en er worden geen nieuwe orders aangenomen ivm productie-achterstand.
dit is serienummer 01.

ik denk dat € 300 inclusief verzenden (maar ophalen mag ook natuurlijk) een heel nette prijs is.
bij deze dus...
 

Attachments

  • digi1.jpg
    digi1.jpg
    77,2 KB · Bekeken: 83
  • digi2.jpg
    digi2.jpg
    29,7 KB · Bekeken: 45
  • digi3.jpg
    digi3.jpg
    41,2 KB · Bekeken: 50
  • digi4.jpg
    digi4.jpg
    34,3 KB · Bekeken: 49
komt wat documentatie bij - synthi educational book, synthi user manual en een mapje met patch-kaartjes (ingevuld) er zijn nog 2 blanco's (bv om te kopiëren)

ik weet, stapel oud papier, maar ik moet er toch €50 voor vragen, wat minder dan de helft is van de gangbare ebay prijzen.
 

Attachments

  • SAM_2105.jpg
    SAM_2105.jpg
    58,8 KB · Bekeken: 48
  • SAM_2110.jpg
    SAM_2110.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 54
  • SAM_2107.jpg
    SAM_2107.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 47
  • SAM_2103.jpg
    SAM_2103.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 50
  • SAM_2109.jpg
    SAM_2109.jpg
    47,7 KB · Bekeken: 51
digitana interface ook gereserveerd

ik heb nog n - naar het schijnt - originele synthi standaard, maar daar weet ik niet zo goed raad met de vraagprijs....
 

Attachments

  • SAM_2086.jpg
    SAM_2086.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 50
  • SAM_2087.jpg
    SAM_2087.jpg
    96,6 KB · Bekeken: 52
matrix interface verkocht, standaard €175 + post.

ik weet, gekkenwerk, maar dat is het nou eenmaal.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top