Moog werkstatt analog synthesizer!

moog-werkstatt-analog-synthesizer.png


Moogfest has released this sneak preview image of the new Moog Werkstatt Analog Synthesizer.

Details are to come – but note a couple of interesting features:

Along the right-hand side, there is a break-out patch-bay, allowing modular patching of the Werkstatt; and
Along the bottom, there’s a button-style keyboard.
Here’s an earlier prototype photo:

moog-werkstatt-prototype.png


We haven’t seen an official announcement on this, but one of the ticket options for next week’s Moogfest is the Engineer VIP Package, which includes two 3-hour synth building workshops with Moog engineers, where you will have the opportunity to build, modify, and take home an unreleased Moog synthesizer.
 
Doet me denken aan de Sequential Drumtraks qua looks, I like it.
 
Ik kan mijn ogen niet geloven. Een totaal ander concept dan wat we gewend zijn van Moog. Ook qua ruimtelijke opzet en bedieningsgemak. Werkstatt? Vind ik de lading niet dekken en meer bij Waldorf of Doepfer passen. Niks voor een Amerikaan om met een Duitse naam te komen. Maar goed, Moog is ook een Duitse naam en als ze hiervoor een markt hebben, vind ik het best. Alleen houd ik het zelf liever op het grotere werk.
 
Is er al een prijs bekend wat ie gaat kosten?:D
 
Idd een aparte stap van Moog (omdat ik 'm niet begrijp wss )

Wil Moog niet meer het bedrijf zijn die zulke begerenswaardige en gelikte/degelijke spullen maken dat men bereid is er "het nodige" voor neer te leggen?? (wapperende broekspijpen, ah! een moog.. < is niet meer )

Het zal wel bij de tijd horen om zulke kastjes te maken, heb er niks tegen, maar verwacht 't niet van Moog.. de toon is gezet kennelijk :)
 
8 van deze en voila een modulaire polysynth van moog?
 
Back
Top