12O811_0ld br0wn tape rec0rding

BIAM

.
Lid sinds
13 september 2005
Berichten
2.266
Locatie
040
Track uit 2011. Al een keer gepost hier op het forum.

De upload voor 'Synthforum Contest 2013' is helaas in 56Kbps vanwege de beperkte upload capaciteit van 10mb :( , daarom met een link naar soundcloud:

https://soundcloud.com/biam/12o811_915o

Just a 2-track improvisation, no mastering-skills used. :P
 

Attachments

  • 210811_9150_1_56kpbs.mp3
    8,9 MB · Bekeken: 176
relaxed plaatje wel.. wel ietwat langig, maar dat heb je al snel met live jams he ;)
 
relaxed plaatje wel.. wel ietwat langig, maar dat heb je al snel met live jams he ;)

Hebje de 22min volkunnenhouden? :D

(offtopic; spatieblak hapert weleens vanm'n inmiddels antieke laptop, ik zal emeens eruitwippen om te kijken of ditop telossenis..... )
 
Klonk niet slecht op de achtergrond met dat ik verder ging met waar ik mee bezig was. Even je pagina bekeken en bleek dat je wel meer live hebt gedaan. Dat verklaart wel het één en ander.:)
 
:mega:

Als biam doe ik niets anders meer dan jammen, zelfs mijn releases zijn live. ;)
Heel af en toe gaat er ergens een knipje in.
 
:mega:

Als biam doe ik niets anders meer dan jammen, zelfs mijn releases zijn live. ;)
Heel af en toe gaat er ergens een knipje in.


Ik bedoel met 'jammen'; improviseren en doorgaans solo. 'Jammen' is in dit geval een onjuist gekozen benaming en daarbij m'n excusses voor de misleidende informatie. :P
 
OK, ik vond dat ik de 22min moest kunnen volhouden om voor deze track te kunnen stemmen ... French coffeetje :okdan:. Misschien volgend jaar toch iets korter :D

Vul dit bericht aan met een spreekwoord dat de volgende woorden bevat: pot, ketel, zwart.
 
OK, ik vond dat ik de 22min moest kunnen volhouden om voor deze track te kunnen stemmen ... French coffeetje :okdan:. Misschien volgend jaar toch iets korter :D

Vul dit bericht aan met een spreekwoord dat de volgende woorden bevat: pot, ketel, zwart.


Cool! Bedankt voor je stem! :halleluja
 
Back
Top