Patchpanel inrichten wat is handig?

let wel op de sidechain inputs van je compressors. Het kan zijn dat de compressor doorheeft dat iets in de de sidechain gestoken is (kabel naar de patchbay) en daarom niet werkt zonder sidechain. Bij mn rnc heb ik dit dacht ik opgelost door de linker input te normalizen naar de sidechain input op de patchbay.
 
als je nog een HELE zooi kabels wilt hebben, wacht dan even op de PA-beurs.. (rond maart) daar had ik 5 4-kanaals MULTIKABELS! voor 10 euro! (en dat dan 3x :D) Dat is dan 0.50euro per kabelkanaal :dubbel:
 
let wel op de sidechain inputs van je compressors. Het kan zijn dat de compressor doorheeft dat iets in de de sidechain gestoken is (kabel naar de patchbay) en daarom niet werkt zonder sidechain. Bij mn rnc heb ik dit dacht ik opgelost door de linker input te normalizen naar de sidechain input op de patchbay.

Dat is wel slim. Thuis ff checken.
 
De PA-beurs is 29 maart in de Expo te Houten, vorig jaar ook geweest, ook best wat spul voor in de studio.
 
let wel op de sidechain inputs van je compressors. Het kan zijn dat de compressor doorheeft dat iets in de de sidechain gestoken is (kabel naar de patchbay) en daarom niet werkt zonder sidechain. Bij mn rnc heb ik dit dacht ik opgelost door de linker input te normalizen naar de sidechain input op de patchbay.
Heb nog geen sidechain inputs aangesloten, maar dit is een goede tip.
Zou het anders nog wel eens zo kunnen aansluiten zonder na te denken.
Thanks. :mega:
 
Back
Top