Favoriete winkel

Favoriete winkel

  • Thomann

    Stemmen: 48 50,5%
  • Music Store

    Stemmen: 16 16,8%
  • Bax Shop

    Stemmen: 39 41,1%
  • Feedback

    Stemmen: 7 7,4%
  • Rock Palace

    Stemmen: 2 2,1%
  • Keymusic

    Stemmen: 8 8,4%
  • Studio De Dijk

    Stemmen: 3 3,2%
  • MIDI Amsterdam

    Stemmen: 4 4,2%
  • i4 Musique

    Stemmen: 15 15,8%
  • RJ Shop

    Stemmen: 1 1,1%
  • Dirk Witte

    Stemmen: 2 2,1%
  • ik koop meestal 2dehands

    Stemmen: 40 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Meestal bij Rockpalace in Den Haag, maar ook af en toe bij Peter Verspuy en Thomann. En natuurlijk veel tweedehands.
 
Laatst gewijzigd:
BTW-nummer invullen bij afrekenen en even een mailtje erbij(voor de zekerheid, ging bij mij niet meteen goed nl) is genoeg bij Thomann, allemaal geautomatiseerd.
 
Thomann, ik koop daar van die Chinese Joyo gitaarpedaaltjes van 3 tientjes, bij Thomann krijg je dan 3 jaar garantie (standaard op alles dacht ik), dat is veel beter dan rechtstreeks ut China.

En audio en midi kabels en pluggen e.d, zijn echt veel goedkoper dan bij b.v. Dirk Witte, duurde even voordat ik dat doorhad. Als ik nu wat bestel doe ik er altijd wel een kabeltje, verloopplug, snaren of plectrums e.d. bij, merk je niks van in het eindbedrag, of het helpt om boven de 100 te komen voor gratis verzendkosten.
 
Alles wat Dirk Witte mij kan leveren koop ik daar.
Overige zaken vaak bij Thomann, maar de laatste tijd ook wat dingetjes bij i4 Muzique.

Over alle zaken ben ik tevreden.

Het persoonlijke contact bij Dirk Witte vind ik erg prettig.
Ze kennen mij en mijn smaak en als het niet te druk is is het leuk bijkletsen met de diverse personeelsleden. Daarnaast doen ze moeite voor me, hebben ze al een aantal keer hun nek voor me uitgestoken bij importeurs en ben ik ook al een keer flink gematst.

Thomann, vind ik een prima internetzaak.
Ruim gesorteerd, vaak scherp geprijsd en problemen zijn altijd keurig afgehandeld.
Overigens heb ik maar één keer een probleem gehad. Instrument was officieel bezorgd, doch ik had niets ontvangen. Een tweetal mailtjes en een paar dagen later kreeg ik kosteloos een nieuw exemplaar.

i4 Muzique heb ik één keer iets besteld en op dit moment loopt er een bestelling, maar tot nu geen problemen mee gehad.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een echte winkel.
In een goede winkel vind ik het ook niet erg om iets meer te betalen.
Ik vind een winkel echter niet zaligmakend en ik heb liever een goede internetshop dan een slechte winkel.

Het nadeel van veel winkels is dat ze lang niet alles hebben.
Ik ben nu op zoek naar een controller keyboard, maar de modellen die ik overweeg staan niet in de winkels hier in de buurt. Dan komt het dus toch neer op specificaties, plaatjes en reviews.


groet

Tom
 
net naar feedback-keymusic rotterdam,microbrute halen,van te voren gekeken of hij op voorraad was

kom je daar,niet op voorraad,is echt de zoveelste keer,ja je moet ook eerst bellen zeggen ze dan,dat staat er niet bij, wat is die voorraad dan,.. ja dat is het demo model ,maar die kan je niet meenemen

kan hem wel voor je bestellen dan hebben we hem de volgende week hier,,welkom in 2014


zucht
 
Midi Amsterdam.

Vakkundig, en ik voel me daar gewaardeerd als klant Dirk witte ook prima trouwens.
Slechte ervaringen heb ik bij Tonika en Dijkman ( tot 3 maal toe daar helaas).

Volgens mij ( ik heb 1 keer met ze gebeld en wat ik op internet van ze zie) is i4 ook best okee.
 
Rockpalace zit hier in de stad, maar ik ga er niet graag naartoe. Feedback Rotterdam vond ik vroeger wel interessant, maar de laatste jaren is dat ook niets meer. Het liefste ga ik naar een echte winkel maar hier in de buurt zijn er geen goede zaken meer.

Mijn favorieten:
Thomann
Bax (snel!)
Musicstore Keulen (beetje vage service)
maar voornamelijk 2e hands.

Bij Helios heb ik mijn monitors getest en gekocht, prima service en prijzen,
voor als je op je gemak pro- spul wil testen en kopen.

Voor broadcast / ENG / cine aankopen kan je prima bij Audio Mattijsen, Noizboiz of de Herrieboerderij terecht.
 
Bax shop
Tonecontrol.nl
Thomann
 
net naar feedback-keymusic rotterdam,microbrute halen,van te voren gekeken of hij op voorraad was

kom je daar,niet op voorraad,is echt de zoveelste keer,ja je moet ook eerst bellen zeggen ze dan,dat staat er niet bij, wat is die voorraad dan,.. ja dat is het demo model ,maar die kan je niet meenemen

kan hem wel voor je bestellen dan hebben we hem de volgende week hier,,welkom in 2014


zucht

Als het er echt 1 voor de verkoop was dan hadden ze deze ook in de tussentijd kunnen verkopen. Had je daarover kunnen klagen ;-) Vantevoren bellen/ mailen is doodnormaal.

On-topic:

Bax!
 
Even een pluim voor GuitarKing in Boekel. Mijn daar gekochte Timeline vertoonde na 20 maanden wat haperingen bij de "type encoder" mailtje gestuurd met als reactie dat dit niet zou mogen bij zo'n duur apparaat. Opgestuurd, na laten kijken, keurig op de hoogte gehouden van vorderingen en hun communicatie met Strymon en vorige week een splinternieuwe Timeline gekregen.

Topzaak!
 
I4 ,is gewoon gastvrij en gezellig,en bovendien veel kennis in huis.
Feedback Eindhoven (alleen als John er is).
Bax
Thomann
Musicstore keulen
Wessing Den-bosch,
 
Offline: Key Music in Gent, of The Sound Factory - maar ze hebben daar minder in de winkel staan
Online: Thomann!
Verstuurt Bax trouwens met PostNL? Want dat is voor mij DE reden om iets niet in Nederland te kopen.
 
Hier vrij veel Bax de laatste tijd. Anders Thomann of Music Store.

De muziekwinkels hier in de Groningen hebben jammer genoeg een extreem lage 'gunfactor', en ga ik alleen heen als ik dezelfde dag nog iets nodig heb wat ik nergens anders kan krijgen.

Ik heb een aantal keren iets bij Studio Lobbes gekocht; erg sympathiek en mooie prijzen. Half uurtje rijden vanaf de stad. Goed te doen. Ga ik vaker heen in de toekomst.

Kabels laat ik meestal solderen bij BSE geluid & licht, altijd goed.
 
Back
Top