zelf rackoren maken?

mhond

bleepboxes
Lid sinds
23 juni 2006
Berichten
224
Locatie
Groningen
ik heb een ritmebox liggen die zo goed als 2 hoog is, maar net te smal om in een rack te hangen. Ik zou dit ivm ruimte en overzicht wel graag willen. Ik zat te denken om er oortjes aan te hangen zodat hij past. Zijn er mensen die hun kennis op het gebied van rackoren willen delen? evt bedrijven die ze hebben gebruikt en wat al niet meer?
 
Koop een stalen 2u blindplaat, zaag de beide zijden af op lengte zodanig dat je ze kan plooien en dan voldoende vlees hebt in de diepte om ze te monteren aan de zijkant van je toestel.

Soms kan je bestaande gaten gebruiken in je toestel door gaten op dezelfde plaats te boren in je gemaakt L vormig stukje. dan wel met wat langere schroeven.

Suc6 :biertje:
 
ik heb een ritmebox liggen die zo goed als 2 hoog is, maar net te smal om in een rack te hangen. Ik zou dit ivm ruimte en overzicht wel graag willen. Ik zat te denken om er oortjes aan te hangen zodat hij past. Zijn er mensen die hun kennis op het gebied van rackoren willen delen? evt bedrijven die ze hebben gebruikt en wat al niet meer?

dat is nog handiger dan ik dacht en blindplaten kosten ook nog eens weinig. thanks voor de tip.
 
Back
Top