Studio thuis of buitenshuis?

Een groot voordeel van een studio buitenshuis is dat je vrouw je niet kan irriteren. M.a.w. je kunt jezelf vaste uren opleggen en ongestoord die uren nuttig benutten.
 
Studio van 3x3 gaat prima hoor. Die van mij is 2,6 x 3,5. Je weet wat er vandaan komt Fles :-)


Hehe :mega:
Op zich gaat 3x3 ook wel. In mijn vorige huis had ik ook een ruimte van 2,5 x 3,5.. Met 'te klein' bedoelde ik meer dat het me te veel moeite, tijd en geld kost om een bestaand schuurtje te slopen en daar iets nieuws te bouwen om vervolgens een studio van 3x3 over te houden. Gaat niet gebeuren. ;)
 
en toch ben ik jaloers op jullie allemaal omdat jullie een keus hebben!
ik zit (dan wel met een ideale digitale set-up) nog steeds op mijn slaapkamer bij mijn moeder thuis, en een vriendin die zo goed als bij mij inwoont en dus op dezelfde kamer zit... is ook niet heel goed voor de productiviteit...
 
en toch ben ik jaloers op jullie allemaal omdat jullie een keus hebben!
ik zit (dan wel met een ideale digitale set-up) nog steeds op mijn slaapkamer bij mijn moeder thuis, en een vriendin die zo goed als bij mij inwoont en dus op dezelfde kamer zit... is ook niet heel goed voor de productiviteit...

De bezemkast niks voor je? :D
 
Haha leuke topic dit...mn kleine jongen is ong. 4 jaar geleden geboren en toen was zijn kamer ook mijn "studio".
Daarna heb ik alles laten verslappen en mn spullen verkocht ivm weinig tijd en ook eerste jaar huilbaby.

Maar toch ben ik een half jaar geleden weer begonnnen met het opbouwen van spulletjes.
En ook ik zit nu in de "bezemkast" hokkie van 1.20mbreed en 2,5m lang en ik moet zeggen het bevalt me prima.

Ik kan me goed afsluiten met mn Akg koptelefoon op en ze me toch lekker terugtrekken om opmezelf muziek te maken.

Dus er is hoop!
 
Ik laat over 2 weken ook m'n zolder in 2en breken, 2/3 blijft mijn studio, 1/3 icm een dakkapel over de gehele breedte een nieuwe slaapkamer.
Voordeel voor mij is dat ik, hoewel met minder vloer oppervlak, ik méér ruimte krijg door een staande wand, waartegen ik weer spul kwijt kan, het wordt dus allemaal iets compacter 4*5m, maar kan daardoor wel lekker rondbouwen

Ik vind het ideaal om direct iets te kunnen doen ipv weg te moeten. Hierdoor doe ik méér en ben ik toch ook thuis.
Tevens heb ik een gear fettish en zou geen oog dicht doen als m'n gear elders in een loods zou staan.
 
Back
Top