Bouw nieuwe studio

Mooi en functioneel zo te zien. Erg handig hoe je dat gedaan hebt met die Roland piano!
Akoestiek naar wens?
 
Akoestiek niet helemaal naar wens. Uiteraard is het laag een probleem. Staande golven hier en daar. In ieder geval ga ik de probleemfrequenties proberen weg te EQ'en. Liever nog perfecte basstraps bouwen, maar dat is een toekomstplan.

Wat gebruik je nou als interface?

RME Fireface 800
 
Ik denk dat, afhankelijk van je budget, best eens nuttig kan zijn om te bellen met Micha Jacobi.
http://www.mischajacobi.com/_.html

Klopt, ben ik al eens vaker op geattendeerd.
Momenteel laat het budget even niet zo veel mee toe na deze hele verbouwing...

In eerste instantie wil ik zelf even gaan sweepen en ruisen, kijken hoe ver ik kom.
Ooit in de toekomst moeten er nog wel drastischere aanpassingen gedaan worden.
Vooralsnog kan ik prima mixen in situaties waarin het laag niet helemaal tiptop in orde is.
 
Ziet er zeer ok uit subgroover. Maarre resoneert die drumkit niet lekker mee ?
Ik heb bij echt alles uit de studio weggehaald wat maar enigszins kan resoneren. Ik heb me een keer het schompes gezocht naar een geluidje wat ik niet thuis kon brengen en zeker niet in mn mix thuishoorde.
Bleek een klein gongetje te zijn die aan de muur hing.
 
Klopt, ben ik al eens vaker op geattendeerd.
Momenteel laat het budget even niet zo veel mee toe na deze hele verbouwing...

In eerste instantie wil ik zelf even gaan sweepen en ruisen, kijken hoe ver ik kom.
Ooit in de toekomst moeten er nog wel drastischere aanpassingen gedaan worden.
Vooralsnog kan ik prima mixen in situaties waarin het laag niet helemaal tiptop in orde is.

Kijk aan, enfin, dat gaat je niet tegenvallen. Veel plezier iig! :-)
 
en wat staat daar rechts op de foto dan.
 

Attachments

  • _MG_3273.jpg
    _MG_3273.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 60
Oppassen, als het een gaskachel is. CO enzo...

Yep... regelmatig luchten, niet uren achter elkaar blijven zitten en verder zit er een goed luchtaan- en afzuiging in het hok...
 
bij gaskachel is belangrijk dat de kachel zelf goede luchttoe(en af) voer heeft.
dat de schoorsteen goed trekt.

en een kachel met blauwe vlammen duiden op een goede verbranding. bij geel en oranje vlammen
moet je ontzettend oppassen! dat duidt op onvlooedige verbranding en o.a. CO2 (dacht ik).
 
bij gaskachel is belangrijk dat de kachel zelf goede luchttoe(en af) voer heeft.
dat de schoorsteen goed trekt.

en een kachel met blauwe vlammen duiden op een goede verbranding. bij geel en oranje vlammen
moet je ontzettend oppassen! dat duidt op onvlooedige verbranding en o.a. CO2 (dacht ik).

Zou kunnen, dit is alleen geen traditionele gaskachel met een schoorsteen.
Het is meer het idee van een terrasverwarmer, maar dan in de vorm van een kacheltje op wieltjes.

Zoiets:
gimeg-rolkachel-infrarood-groot.jpg
 
Back
Top