Oakley Sound TM3030 - bouwverslagje

Jammer dat je Piher pots gebruikt......wel een tof project....ga hem denk ook bouwen....ben benieuwd naar wat audio....8~

Die pihers had ik nog liggen, ik had te weinig alpha pots besteld. Maar die pihers gaan er nog uit. Ik ben nu bezig met storing zoeken. Want, er komt nog weinig geluid uit :)
 
:) succes gaat je vast wel lukken....

Nouja een fatsoenlijke scoop zou wel een uitkomst bieden. Ik heb een zelfbouw scoopje in mijn bezit wat wel enigzins werkt. Maar het is wel erg beperkt...

Misschien morgen de baas eens lief aankijken en de scoop van het werk lenen.

Een zaagtand komt er in ieder geval wel uit op een bepaald punt.
 
Misschien morgen de baas eens lief aankijken en de scoop van het werk lenen.

T's Pinksterweekend dus dat zou toch geen probleem moeten vormen...en anders vanaf dinsdag gewoon gaan staken....en dan boos kijken....:D
 
Jammer dat je Piher pots gebruikt......wel een tof project....ga hem denk ook bouwen....ben benieuwd naar wat audio....8~

Dennis, zullen we een team koop doen, ik wil er wel 2 en Stije ook....
 
Wie kan het beste de juiste onderdelen in prijs kwaliteit bestellen?
 
ik bestel altijd ex btw bij musikding in duitsland

Overigens hebben particulieren hier niks aan, want jij moet bij doorverkoop dan gewoon weer BTW rekenen als je het bedrijfsmatig ingekocht hebt en aan particulieren doorverkoopt...

En aangezien er momenteel extra controle's lopen vanuit de belastingdienst op misbruik van de btw-vrij regeling voor privé-zaken zou ik ook niet al te hard op een forum roepen dat je dit ex btw doet als het misschien niet echt voor je bedrijf is ;)

Ik betwijfel trouwens of Musikding een deel van deze componenten wel heeft (THAT transistorarrays, tempco's etc).
 
En aangezien er momenteel extra controle's lopen vanuit de belastingdienst op misbruik van de btw-vrij regeling voor privé-zaken zou ik ook niet al te hard op een forum roepen dat je dit ex btw doet als het misschien niet echt voor je bedrijf is ;)

Ik betwijfel trouwens of Musikding een deel van deze componenten wel heeft (THAT transistorarrays, tempco's etc).

Mijn bedrijfsomschrijving ademt muziek, dus dat zit wel snor ;)

Ik heb net ff gekeken bij musikding naar de kosten van de BOM.

zo'n 40euro INCL BTW voor het grootste gedeelte van de componenten, alles weerstanden, diodes, potmeters, bijna alle capacitors, veel transistors.

Wat nog mist is:

5 transistors
3 IC's
1 trimpot carbon 470k
1 crystal

19" kastje kost 35 euro ofzo daar.

dan hebben jullie een beetje een idee van van de kosten...
 
Omdat ze die niet verkopen...maar die zou ik gewoon mee bestellen vanuit Oakley...denk dat die THAT wel een probleem zou kunnen vormen....en net wat Synnys zegt mijn werkomgeving ademt ook muziek uit......en als ik nou tien van die 3030303030300334 wiol hebben is dat toch mijn pakkie ahn....:D
 
Mijn bedrijfsomschrijving ademt muziek, dus dat zit wel snor ;)

Ik heb net ff gekeken bij musikding naar de kosten van de BOM.

zo'n 40euro INCL BTW voor het grootste gedeelte van de componenten, alles weerstanden, diodes, potmeters, bijna alle capacitors, veel transistors.

Wat nog mist is:

5 transistors
3 IC's
1 trimpot carbon 470k
1 crystal

19" kastje kost 35 euro ofzo daar.

dan hebben jullie een beetje een idee van van de kosten...

Om welke tranny's en ic's gaat het? Dat kristal heb ik op voorraad....standaard dingetje...
 
De lastige zaken zijn:
THAT300 (mouser/farnell/bearelec)
CA3083
1K +3500ppm/K temp co (liefst 1%)

Voor de rest kan je het meeste wel bij Musikding krijgen.
 
Klopt die was ik ff vergeten. Ik heb zelf em laatst meegenomen met een bestelling bij Mouser.

CA3083 is bij vintageplanet wel te verkrijgen of een gokje wagen op ebay.

Temp co is dus bij Oakley zelf te verkrijgen. Ik ben alleen vergeten em met de bestelling mee te nemen (duh)
 
De BC212L heb ik per 20 besteld dus mocht je daar niet aan kunnen komen stuur ff een PB. Tegen een zeer geringe prijs kun je die krijgen :).
 
De that 300 kun je bij profusion wel krijgen, maar daar moet je er minimaal 3 afnemen en dat maakt het duur. Ik zou smallbear aanbevelen. Die is in verhouding de goedkoopste. Ebay kun je voor de THAT300 vergeten.

De CA3083 heb ik van de ebay shop littlediode. http://www.littlediode.com
 
Oh s..., bc212l moet ik nog. Ik stuur je wel even berichtje.

Wordt het bij jullie een matched bc550c of een 2sc1583?
 
Back
Top