Cubase 6.5 update

Protools 10 aan t testen hier. Voor alsnog: Waanzinnig. Aanrader!!! Je moet wel een I lok hebben...

De overstap op Protools komt hier steeds dichterbij in ieder geval...
 
i wacht wel op cubase 7
vorige keer van 5.5 naar 6 zat er geloof ik ook maar een half jaartje tussen

Update frequentie tussen volledige versies is meestal ca. 2 jaren. En C6 is nu 1 jaar uit (Winter Namm 2011). Dus een C7 zit er sowieso niet in voor begin 2013 verwacht ik. En de update van 5 of 6 naar 7 zal dan wel duurder zijn dan van 6.5 naar 7.
 
Toch binnen en al aan de slag. Retrologue is erg fijn. Beetje EQ in het laag erbij en je hebt een heerlijke dikke bass-sound bijv. M'n Moog weet er nog wel raad mee, dat dan weer wel ;-)
 
Padshop is geweldig! Je zou kunnen zeggen dat het jammer is dat je geen userwaves kunt inladen, maar er zitten er zoveel bij, dat je altijd wel wat unieks kunt maken met de synth. Hmm, en verder zoveel mooie toevoegingen in 6.0 en 6.5 dat ik toch erg blij ben dat ik de upgrade gehaald heb.
 
Btw, Ik heb de Cubase 6 update bij Musicstore.de gergeld voor de oude prijs (133 euro!). Scheelt je weer 50 euro.
 
Padshop is geweldig! Je zou kunnen zeggen dat het jammer is dat je geen userwaves kunt inladen, maar er zitten er zoveel bij, dat je altijd wel wat unieks kunt maken met de synth. Hmm, en verder zoveel mooie toevoegingen in 6.0 en 6.5 dat ik toch erg blij ben dat ik de upgrade gehaald heb.

Ze moeten voor de volgende versie ook nog wat te doen hebben virkaz!

Ik ben ook erg tevreden over de update tot zover. Nog niet zoveel geprobeerd, maar tot nu toe alles vlekkeloos....
 
Dan ga ik ook maar voor de 6.5 update.

Kan je hem eigelijk alleen bij steinberg kopen?
Of krijg je ook een box versie bij bv feedback of bax-shop.
 
Ik heb zelf de 6 update besteld. De 6.5 moest ik downloaden. Een paar vrienden van mij hadden exact hetzelfde. Als je al op 6 zit, is het volgens mij kwestie van downloaden.
 
Zit er in C6.5 nu eindelijk een keer een standaard EQ die niet als een natte scheet klinkt?
 
Ik ben ook erg benieuwd!

Ga hem ook wel halen, zelf ben ik erg gefrustreerd over de scroll balken als je ver bent ingezoomd. De beste optie blijft: left click en drag in de beats bar. Maar de nieuwe manieren op parts te manipuleren zijn spreekt me ook erg aan.

€50,- is een stuk minder dan een gemiddelde VST of VSTi. Dus daar huil ik niet over. Maar goed ik ben pas bij 6 ingestapt, dus ben nog niet echt door steinberg uitgemolken. :dubbel:

P.s. Ik vermoed dat er niets in zit wat ze niet in de video's melden. Dus verwacht geen nieuwe EQ, maar ik laat me graag verassen :)
 
Zit er in C6.5 nu eindelijk een keer een standaard EQ die niet als een natte scheet klinkt?

Niet in het standaardscherm, maar wel een StudioEQ als losse plugin. Zelf gebruik ik thirdparty...
Dus ik vermoed dat je beide EQ's nog niet goed genoeg vindt. Maybe wachten op 7? Of ga je over naar PT?
 
Protools 10 aan t testen hier. Voor alsnog: Waanzinnig. Aanrader!!! Je moet wel een I lok hebben...

De overstap op Protools komt hier steeds dichterbij in ieder geval...


Nou dan zit je nog steeds op 32bit, matige midi ondersteuning en een nog slechtere update service dan Steinberg. Sorry maar Protools 10 is echt een aanfluiting in deze 64bit tijd!!
 
Nou dan zit je nog steeds op 32bit, matige midi ondersteuning en een nog slechtere update service dan Steinberg. Sorry maar Protools 10 is echt een aanfluiting in deze 64bit tijd!!

Gelukkig ga ik niet over op 64bit tot alle software leveranciers hun kinderziektes opgelost hebben! Maar het is zeker de moeite waard om ook eens naar andere pakketten te kijken!!

PS: Ron, we moeten nog een hit afmaken! ;) ow, en de koffie staat klaar he! hahaha
 
Back
Top