RA MOOG

ja is mooi,
tis veel geld ( ik heb het niet ) , maar zeker handig en apart.
leuk verzamelobject ook
 
tja, als zo'n eigenwijze amerikaan geen biedingen uit het buitenland accepteert... is ie aangewezen op amerikanen en de enkele buitenlander die zoiets handig weet te omzeilen.

ik denk als ie m ook naar japan en europa had willen sturen, de opbrengst al gauw $1000 hoger was geweest.
 
Whoooaaaa, de oude zijn volgens mij minder stabiel, of de klank daarom minder is...
Feit is wel dat RA ook RA moet zijn he wie wil nu een RA mini zonder RA oscboard?
Dat en het feit dat er heel wat aan geprutst was heeft veel kopers tegen gehouden.
En ik hoop dat niet alle RA mini's "geupgrade" zijn... Zonde toch?
 
in dien tijd was stabiel het toverwoord.
zou ook liever een orginele 2000der hebben dan een halve ra
inmiddels wordt steeds duidelijker dat de oudere op meerdere punten anders zijn gebouwd dan de nieuwere.
en dat het niet alleen een kwestie is van " de oscillatoren een beetje verstemmen ten opzichte van elkaar"
 
Jaja origineele Ra oscboard, goed in stemming. Alleen moet je niet verwachten dat als je hem opzet en tuned dat het een half uur erna nog in tune is. Opnieuw tunen en dan houd hij het wel goed. Trackingmod ken ik niet helaas.
 
Ik ken er ook de details niet van. Iets met weerstandsladders meer in Korg stijl ofzo, maar dat werkte blijkbaar toch ook nog niet fantastisch. Ik heb er eens iets van gelezen op internet, dus het is zeker waar. ;)
 
Wederom een RA Moog Theremin in the house!!!
 

Attachments

  • IMG_0461.jpg
    IMG_0461.jpg
    32 KB · Bekeken: 58
  • IMG_0457.jpg
    IMG_0457.jpg
    57,2 KB · Bekeken: 60
Back
Top