Fenix XL (Dutch synth)

Des tijds had je ook van E-Pro de Spirit en de Mini Synth, jammer dat die bakken niet meer leverbaar zijn.
Die waren niet van Synton...
Ik heb hier over het bedrijfje E-pro vervelende spookverhalen gelezen ....
aanbetalen, niet leveren, indien wel geleverd niet al te best afgewerkt en later helemaal failliet 8D

Deze verhalen zullen imo bij Synton niet voorkomen :)
Ik sta op de lijst.......ook alleen de synth en niet de sequencer...nu afwachten:)
Rombraz tipte me over de mailinglist en ik sta er al ruim 2 jaar op....
In mn oudere posts heb ik een aantal keer gezegd dat er misschien/mogelijk/waarschijnlijk een Fenix XL zou komen....

Iedereen die update mailtjes van Bert heeft ontvangen staan op de shortlist...
Hier kunnen/zullen mogelijk een paar afvallen....
Dus wie weet dat degene die zich later hebben aangemeld alsnog in de mogelijkheid worden gesteld.......

Ik heb de synth besteld, ben al begonnen met m'n sell out. Plus als ik mn woekerpolis gecompenseerd krijg en afkoop dan heb ik wsl ook genoeg voor de sequencer....

Maar eerst ga ik binnenkort met Jena bij Dennis langs om te pielen met de Fenix :)
 
Laatst gewijzigd:
Mono heeft zijn testexemplaar al binnen volgens mij.

idd last ...wel megaa dat t toch gebeurd [ leveren ] die fenixjes zijn lkkr ..

en nu ..is er een wachtlijst ?
 
Laatst gewijzigd:
Wat gaat die Fenyx XL recies kosten????
 
LOL......dit spul heeft geen video nodig om zichzelf te verkopen....zou me niets verbazen als ze al bijna zijn uitverkocht.

vraag me dus af hoeveel ze gaan maken ,..afhankelijk hoeveel der inschrijven ?
lijkt me sterk
stel er schrijven er 50+mensen zich in das veel werkineens anderzijds wel dikke waardering voor je rontwerp/ dingetje ...;-]]


Die video is echt de meest waardeloze promo voor zo´n apparaat
datzekers ....blijft legendarish synton [en utregs ;-]]]]]]]]]]]:engel::dubbel:
 
ik heb alvast besteld!
Maar wanneer zouden ze leveren in 2011?
Is het mogelijk dat je moet wachten tot eind december 2011?

das een dikke maand ? rongeduld wordt beloond
:okdan:
watn ,...knal bak me like bananas :engel:

astie dan ook maar een beetje klinkt as bv
fenix funk


hoop op pixcies van jullie ..


hier wat paping vids
oude fenix geloofk
 
Weet je dat zeker of is dat een gok?

best veel vink ask dat zou moetn leveren in korte tyd ..denk dat ze een aantal orders inemen ..dan naleveren was met ken mc beth toch ook so


3 fenixen met mr paaping en toen ging de telefoon
welachuh datie t zelf erg goed vin, lkkr rek oefening meteen
:engel::halleluja:geslaagd:
 
75 stuks.........
Van Bert's site:
The Fenix XL will be available only for Fenix owners?
The answer is NO. If we came with new units, it will be available for everybody but in a very limited edition.
Your synths are awesome! But why do you do such a small production run? Is that to piss people off? Only 75 Fenixs why not 750?
I have a full time job, and i am doing this just for fun. Making 750 is not so much fun.

Uit een mailbericht van ruim een jaar geleden van Bert, begreep ik dat het assembleren wordt uitbesteed. Ik vermoed dat er 1 productierun zal zijn.

@R-ond:
Ik dacht dat de Synton 3000 eerder dit jaar al te koop werd aangeboden.
 
Als je goed leest weet je dat die Synton3000 van Wiseguy is.......prima verder zo
Trouwens ik sta ook op de mailinglist

grt G-J
 
Back
Top