Fenix XL (Dutch synth)

en, en, en ......
is er al iemand bij S&B langsgeweest om de kabels te bekijken en op te halen?

Mono adviseerde om es hier te kijken ......

Helaas is Bert in zijn laatste mailtje niet duidelijk over de kabels....
Aantal, lengtes en heel belangrijk de PRIJS! Dit kan ik iig niet uit zn bericht halen...
Imo loont het om de verdere berichten van Bert af te wachten...
Dit ivm 1 grote bestelling en verwachte kwantumkorting :)
 
banaankabels

banaankabels

Hey,

1,95 is niet echt goedkoop. Hier kosten ze evenveel en daar kun je waarschijnlijk
wel een group buy doen:
http://www.eleshop.nl/kabels-en-klemmen-c-44.html?osCsid=f415cf49c00bfad6123a3264efb58fc2

Die soort kabels zijn een jaar of twee drie geleden op de markt gekomen als goedkoper alternatief
voor de ouderwetse kabels. Bij S&B zijn het waarschijnlijk precies dezelfde en ik vind het persoonlijk prima kabels (ik doe veel electronicawerk ermee)

Heiko
 
kabels

kabels

No problem.

En voor de aspirerende zelfbouwers van kabels. Ik zou het niet doen voor dit geld.
Goed kabels maken is irritanter dan voor dit bedrag kant en klare kabels kopen. :-)
 
Moet even wennen aan de layout...alles zit een beetje door elkaar. Maar zoals ik de features nu kan bekijken ben ik wel erg blij. Als ik er vanuit ga dat ie ook nog super klinkt kan ik niet wachten :okdan:
 

Attachments

  • SPECIAL FENIX HOUSING.jpg
    SPECIAL FENIX HOUSING.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 73
mn perspectief is al zo uitzichtloos...... ;)

edit....
prijzen voor 100 en 500 kabels van 1mtr zijn binnen :)
kunnen mensen die in zijn voor een groupbuy bananakabels het aantal, lengte en kleur door pm'en
 
Laatst gewijzigd:
kdenk dat ie schuin naar achteren staat....da's perspectief!!! :D

juist niet...
het is een orthografische projectie. daarbij blijven de lijnen die de "diepte" in gaan parallel aan elkaar en omdat wij gewend zijn aan perspectief, lijkt 't alsof ze breder uitlopen.
 
Moet even wennen aan de layout...alles zit een beetje door elkaar. Maar zoals ik de features nu kan bekijken ben ik wel erg blij. Als ik er vanuit ga dat ie ook nog super klinkt kan ik niet wachten :okdan:

De layout is ook een beetje vreemd, maar als je er mee aan het pielen ben is dat snel voorbij.
 
Gisteravond even snel met Bert gemaild:
De kast is schuin, Aan de onderkant is hij inderdaad breder. Zie plaatjes.

Ik denk dat ik alleen voor de 11He mounting house ga ipv rackversies......
Met rackoren eraan zal het met naast elkaar staan meer plaats innemen...

Van Eleshop heb ik de prijzen per 100-500 voor meterkabels binnen....
Heb een vervolgvraag gesteld maar nog geen antwoord gekregen .... :)

@BRZ: Dat grijze ding is zeker super vet......
Al heel snel komen er phaser achtige geluiden uit :luv:
Maar ja waar vind je m ooit :bekdicht:

@Jena... je ogen zaten helemaal dicht, je hoofd was supperrood aangelopen en er kwam nog weinig zinnigs uit je... daarom ging ik maar naar huis :P
 

Attachments

  • kast1.pdf
    19,5 KB · Bekeken: 98
  • kast2.pdf
    18,9 KB · Bekeken: 92
http://www.eleshop.nl/
Als er nog kabels van een meter nodig zijn, dan weet ik Eleshop zeker te vinden...

Ik ga de kabels bij Bert bestellen....
De prijs voor een setje is oké :okdan:

Edit:
Antwoord van Eleshop:
Wij kunnen 50cm kabels leveren. Dit zijn kabels met silicone mantel, deze kunnen een belasting aan van 10A. De kabels waar ik u gisteren de prijzen van heb gegeven kunnen een belasting aan van 3A.

De kabels van 10A zijn 1,5x zo duur als die van 3A. En ondertussen heb ik mn bestelling al aan Bert doorgegeven :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top