weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Had vertraging met de bus uit Utrecht omdat ze het nodig vonden een hardloopwedstrijd te organiseren en de route dan over de Bleekstraat te laten lopen :kont: En op het grasveld naast de snackbar staan allemaal beige tenten wegens een of ander Vikingfeest :?
 
Als ' The Commander' op Ned. 2 afgelopen is, ga ik de voor en tegens m.b.t. aanschaf van een elektrische vliegenmepper verzamelen en deze daarna overdenken.

Dan morgenochtend een tweede sessie, en dan eventueel met de grote knip in de achterzak naar de P.C. Hooftstraat om een exclusief exemplaar aan te schaffen.

Mochten de tegens het winnen, wat zeker mogelijk is, dan wordt het een gratis proefabonnement op een krant. Dat werkt in ieder geval beter dan de harde meppers.

Ik houd jullie op de hoogte!
 
heb van middag op mijn daktarras gefreaked met mijn benjolin en mijn radiodriod 1m1 stardroid robobudie
toen was ik moe en ging ik slapen
 
k3 liedjes op gitaar gespeeld, nu naar bed
oh ja , en gebeld naar frankrijk
meer feest zat er , tot nu toe, niet meer in.
 
Merken jullie ook dat de dagen al weer korter worden?
Goeie zaak, ik heb het niet zo op de zomer.
 
Vandaag DJ Hero gekocht, was in de aanbieding.
Eigenlijk snap ik niet waarom altijd zo ingewikkeld gedaan wordt in de dance-scene, zo heel lastig is het nou ook weer niet.
Alleen dat met het handje in de lucht... nog heel effe, en ik kan het ook!
 
Ik dacht dat alleen onze poes dat deed, dat is inderdaad heel grappig, van die snelle klik geluidjes waarbij de kaken heel snel op en neer gaan, een soort van trillen.
Haha, ik ook! Maar naar het schijnt doen veel poezen dit.
Voor de liefhebbers:
(dit is niet onze poes trouwens)
 
Als je 'smiddags thee zet,.. zeg maar groene thee,.. en je laat t zakje er in,.. en die thee wordt koud,.. en oud,. en als je dan 's avonds die thee ziet,.. en je hebt heel erge dorst,.. maar te stoned ofzo of gewoon te lui,.. dan doe je soms iets,. wat je beter had kunnen laten!
 
Haha, ik ook! Maar naar het schijnt doen veel poezen dit.
Toevallig zag ik vanochtend voor het eerst onze nieuwste poes (vers van het asiel) een poging ondernemen, nadat ze een minuut eerder 'de oudste' had zien doen bij het zien van twee duiven op het slaapkamerbalkon.
 
Ha, kijk eens aan. Grappig dit. Jammer toch dat die poezen draad is afgesloten.
 
Bericht door een moderator:
verplaatst naar ander subforum ... en als het hier niet over synths of muziek gaat , gaat er binnenkort ook een slotje op, aan jullie de keuze.
 
het gaat over muziek, mn het niet opzienbarende deel.
dat los van de sporadische pozenfanaat.
en.. het voldoet toch aan een gedeelde behoefte.
dus beste heer hilltree, gaarne niet te kwistig met de gum en ketenen.
lijkt me niet dat er iemand alhier beledigde, geschoffeerd etc wordt.
gewoon gewoon.
hoogachtend, sunny
 
heren ik zou zeggen verveel elkaar op de chat of open een twitter account, de titel van het topic is een understatement van hoe snel dit topic weer afglijdt.......
 
heren ik zou zeggen verveel elkaar op de chat of open een twitter account, de titel van het topic is een understatement van hoe snel dit topic weer afglijdt.......

Is toch leuk dit slap geouwehoer. Laat lekker open deze thread, niet weer meteen een slotje erop gooien, heren operators. Dank U!!!

Phochos
 
de titel is duidelijk, niemand is verplicht er iets op te plaatsen of het te lezen, het staat op het synthforum, het gaat ook over de plek van muziek , in de breedste zin van het woord, in het leven van het gemiddelde synthforumlid.
dat is ook gebeurd, berichten over kabels, het gebrek aan tijd om muziek te maken etc etc.
en als mensen al eens uitwijden over de liefde voor hun huisdier, dan volstaat een "ontopic".
waarom altijd meteen dat gedreig met macht/ sluiting ?
krijgen we dadelijk zeker weer een paar van die zielige zeikers die vinden dat ze even de boel moeten verzieken , want zo houden we het forum "schoon" en dat was het dan weer...

ja kijk , dat houdt mij nu weer af van relaxed muziek maken
laten we het nu svp alhier eens niet te opzienbarend maken, gewoon, voor 1 keer, zouden we toch moeten kunnen met z'n allen, niet?
en wie weet worden we nog wel eens wereldkampioen (op het wmc)
 
ik denk eigenlijk dat dit topic meer met muziek en synths te maken heeft dan de meeste andere...........

ok , ontopic weer,............

ik hoorde gisteren in de verte een concert van trompet en vulvazela.

pure horror.

:koffie:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top