AAAARRGGGHHH H Ilok kwijt!!

Ja maar pmx stelt de vraag omdat ie niet snapt dat LE niet werkt omdat de iLok weg is. Voor LE is geen iLok nodig, de Digidesign hardware neemt die functie over.

Maar TS kan ook Pro Tools M-powered hebben (bijna gelijk aan LE), daar heb je wel een iLok voor nodig.

Ontopic: ik denk nog steeds dat je fucked bent, dit is dus een wijze les om de volgende keer goed te registreren. Maar los van deze vaderlijke praat is het nu misschien zaak dat je zo goedkoop mogelijk weer aan de Pro Tools gaat? Voor 218 euro heb je volgens mij een Mbox mini en kun je weer lekker gaan met die banaan.
 
Mensen,

Bedankt voor alle replies!!
Uiteindelijk heb ik contact gehad met Ilok en inderdaad mn vermoedens werden waar. Ja sorry meneer daar kunnen wij niets aan veranderen. Daarom moet je je ilok registreren en daar zelf zuinig op zijn..

Restte mij niets anders om het hele huis overhoop te halen en iedere doos en kast open te trekken op zoek naar het verdomde kleine rooie stickie.. En gelukkig niet zonder resultaat!!!! Daar lag hij ergens in een hoekje achter een stapel vergeten boeken.. God mag weten hoe ie daar komt, maargoed .. Laat dit een les zijn.. voor mij en ook zeker voor jullie!!!!!!

DO NOT LOSE YOUR ILOK!!!!!!!!

thnx
 
Toen ik vorig jaar verhuisde heb ik m'n cubase en Korg legacy dongles in een ziplock zakje gedaan welke ik IN m'n computer met plakband vastgeplakt had.
Zodoende weet je in ieder geval waar je license key is EN kunnen ze niet kapot gaan.
En als je zelfs een complete computer kwijt weet te raken bij een verhuizing dan heb je hele andere problemen
 
hehehe.. ja dan heb je zeker andere problemen. Goeie tip! ga ik proberen te doen.
 
goed nieuws!

misschien handig om Zero Downtime af te sluiten op je iLok, dan kan je binnen 24 uur de licenties overknallen naar een nieuwe ilok. kost je wel geld, maar minder dan nieuwe licenses...
 
Back
Top