Petitie Dance QueensDay Eindhoven

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb D66 gestemd. Naar het schijnt de beste partij wat betreft stappen.
 
D66 was ook een van de weinige die iets positiefs over dance met koninginnedag durfde te zeggen, samen met de stadspartij.
 
Ik heb die video's op you tube bekeken van de gemeenteraad discussie, maar het is zo'n bekende "Round up de usual suspects" houding: er gebeurde iets in Apeldoorn en plots moet er in Eindhoven iets weg...!

Dit soort zaken maakt politiek zo onpopulair...

Wout
(Zou deze post blijven staan?)
 
heb net een ouderwetse maastrichtse carnaval meegemaakt die grotendeels verpest werd door alle dance etc etc brullende pa systemen. niks geen "zatte hermoniekes"
meer te horen.
ben dus voor verbieden van electronische versterkte muziek op traditionele feesten.
 
Dat hele lichtplein op K-dag is de laatste jaren verworden tot een grote agressieve dopey zonnebrillen-at-night pannenkoekenzooi. Had 3 jaar geleden al opgedoekt moeten worden IMO.

I agree
 
Er is nog steeds geen zekerheid dat Zodiak Commune met koninginnedag op het lichtplein staat!

Hopelijk vrijdag wel...

Waarom moet alles altijd voor jaren zekerheid hebben...dingen komen en gaan..ook evenementen..Ga je toch iets anders verzinnen..
 
minder dance podia lijkt me niet de juiste oplossing, dan wordt het bij de overblijvers te druk plus dat hardstyle pubers zich gaan mengen in het techno publiek. Dat is toch een heel ander volk en gaat niet lekker samen vaak. Wel vind ik dat er meer roulatie mag zijn aangezien nu elk jaar dezelfde soundsystems de plekken opeisen. De laatste jaren is het ook steeds drukker (te druk) geworden en inderdaad het dopey sunglasses at night publiek is helaas aanzienlijk toegenomen. Daarin tegen is het van de gemeente ook niet echt netjes om zo vlak van te voren met dit besluit te komen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top