MS20 voor een normale prijs (<1000 euro)

Status
Please reply by conversation.
als je het overhyped vind koop je er toch geen 1? Zoals ik :D

maar er zijn zat mensen die 1000 euro (te) veel vinden voor een MS (zoals ik :D)
en ze zijn echt wel voor 1000 of minder te krijgen, kijk maar op sequencer.de

(Duitsers zijn sowieso goedkoop, dat zit in hum cultuur denk aan lidl,aldi,mediamarkt,saturn,keukens,sehr preiswertig)

Hollanders zijn meer handelaars en gierig :D
 
ik zoek een moog modular system55.
mag er iets minder dan mint uitzien, als het maar allemaal functioneert.
wil er 20.000 euro voor uitgeven, vind dat meer dan genoeg gezien de mogelijkheden.
wil niet meedoen aan de hype en de belachelijke prijzen waarvoor ze tegenwoordig verkocht worden.
wie oh wie helpt deze jongen??
ps heb nog enige spullen tekoop , zie andere advertenties, voor marktconforme prijzen ( dus svp geen "niet serieuse reacties" , prijzen zijn vast anders leg ik erop bij.
duidelijk toch.

tav duitsland: prijzen in buitenland zijn ook "geglobaliseerd", heb hierboven advertentielink gezet voor "niet minte" ms20. ben benieuwd waar hij voor weggaat.
 
laten we allemaal threads openen met 'ik wil een 808 voor 500 euro', 'ik wil een 303 voor 500 euro' ...
hou de 'markt' in't oog,dan ken je de prijs...is't te veel, niet zeiken dan kan je't dus ni betalen, pech gehad en move on
er kan nu eenmaal niks 'te duur' zijn want dan krijg je't ni verkocht en zak je in prijs
dat iets een bepaalde prijs heeft, heeft zn reden
er zijn nu enkel steeds meer en meer mensen die 'iets analoogs' willen, en die oude analoogjes zijn steeds schaarser en schaarser
ik ken weinig van economie, maar ik weet wel wat het resultaat van deze situeatie is : ze worden altijd maar duurder
 
Mooi gezegd Seiko, er kan niets te duur zijn.

De vraag wordt groter, dus stijgen de prijzen

Een MS20 doet over enkele jaren jaren 1500 euro
 
Zeg jongens, waarom ruzie maken/stoken?
Is niet ieders doel gewoon muziek maken?
En doet niet iedereen dat op zijn manier?

Vorige week op ebay nog een korg ms 20 verkocht voor zo'n 900 euro, het is dus mogelijk.
In december 2009 had ik de kans een mint tr 909 te kopen voor 750 euro!
Had ik dan het geld gehad... Maar ik hield me aan m'n vooropgesteld budget van 600 euro.
Daarmee heb ik dan maar een korg vc-10 gekocht. Cheap lucky shot! :)
Soms heb je gewoon geluk, dat is toch niet belachelijk?
 
'belachelijk' en 'te duur' zijn zéér subjectieve begrippen, dat moet je begrijpen...wat voor jou 'belachelijk' en 'te duur' is, kan voor mij 'redelijk 'en 'duur, maar ik heb het er wel voor over' zijn

'wij' snappen best dat je zo goedkoop mogelijk gesteld wil zijn, iedereen wil dat nu eenmaal, ik had liever ook 200 euro minder aan mn MS20 gegeven...wellicht was deze dan in minder goeie staat geweest en had ik héél lang moeten wachten

en de verkoper wil nu eenmaal zo veel mogelijk krijgen, ook niet echt onlogisch ...daar doe je zelf gretig aan mee, zie je eigen verkoop van je AN1X voor een voor het forum zelden geziene beginprijs nl 300 euro...die je wellicht voor minder hebt aangekocht want je wilde er in je 'te koop gevraagd' thread maar max 225 voor geven.
Same voor je RS7000...
Maw, je probeert zélf spullen boven hun prijs te verkopen, maar zit hier nu bezig over dat andere mensen te veel vragen ???


dus al wat je in deze thread leest is redelijk menselijk en niet echt 'fucking klotereactie'

ik vind dat je een beetje overdreven reageert en vooral heel inconsequent bent

ach, een MS20 voor 1000 euro is inderdaad een prima prijs, dat zal je dus ook heel snel lukken, mocht hij je toch niet bevallen, mag je'm binnen een paar jaar voor 1000 euro aan mij doorverkopen
 
zie je eigen verkoop van je AN1X voor een voor het forum zelden geziene beginprijs nl 300 euro...die je wellicht voor minder hebt aangekocht want je wilde er in je 'te koop gevraagd' thread maar max 225 voor geven.


ach, een MS20 voor 1000 euro is inderdaad een prima prijs, dat zal je dus ook heel snel lukken, mocht hij je toch niet bevallen, mag je'm binnen een paar jaar voor 1000 euro aan mij doorverkopen

True. Maar ik heb geen AN1X gevonden hoor voor 225 euro. Ik heb er een tijd naar moeten zoeken maar heb op den duur ook moeten zwichten...Ik heb hem niet via het forum hier gekocht, en heb er een stuk meer voor betaald. Ik heb hem ook niet via hier verkocht gekregen, maar via 2dehands.be voor 300 euro.

Maar dan nog, je hebt eigenlijk wel gelijk.

Ik GA een ms20 vinden voor 1000 euro. Mss niet via hier, maar het is het proberen waard denk ik. Zowiezo vind ik de (meeste) prijzen overdreven, voor heel veel gear eigenlijk ...
 
voor 1000 euro moet het volgens mij lukken alleen had ikzelf het geduld niet (meer) om te wachten (en heb ik wegens goede job niet echt een cash probleem) dus heb ik meer betaald...
en af en toe zie je 'een gouden zaakje' maar ben je net te laat etc

en -zoals je aangeeft in je verhaal van de An1X- op een gegeven moment ben je't beu en betaal je de prijs gewoon om van het wachten en het egzever af te zijn...zo is't bij mij dikwijls :-)
 
de ms 20 blijkt dus de meest overgehypte sint te zijn van dit moment..
het was mijn eerste sint ooit.. gekocht voor 1275 gulden destijds en erg veel plezier aan beleefd.ik heb hem na enkele jaren voor 350 gulden verkocht omdat ik een minimoog kon aanschaffen.
de ms 20 werd al snel een hoop overbodige herrie vergelijkend met de moog.
die prijzen van nu stijgen dus fors boven de nieuwprijs van destijds uit..
de meeste ms 20.s stammen uit begin jaren 80 dus ook al weer zo,n 30 jaar oud, een leeftijd die de goedkopere electronica componenten nou bepaald geen goed doen.
ik denk dat korg er beter aan doet om een orginele remake uit te brengen van dit model
 
Voor dat handjevol analoog fetisjisten die vervolgens klagen dat hij minder warm klinkt omdat hij RohS compliant moet zijn en dus geen loodhoudende soldeer meer mag bevatten?

Ze zouden wel gek wezen :D
 
Ja, geboden door Marktplaats fan#1 Gert "ik-bied-op-alles"... :D

Waarsch. gewoon een fake advertentie. Net als TB-303's voor 500 euries.. :stupid
 
kijk eens in duitsland, groter dan nederland en te rijden/ treinen
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top