Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het eerste gedeelte van de nieuwe WAH studio is zo goed als klaar, hierbij een foto van hoe het linkergedeelte staat.

Phochos
 

Attachments

  • DSC00453.JPG
    DSC00453.JPG
    265 KB · Bekeken: 57
bij gebrek aan recente foto van mijn cabin (in de achtertuin van mijn ouders staat een container waar ik musiceer en slaap) hier een heerlijke setup in het bimhuis ;)

Steinway & Sons* & Electro3** :D


*mét string resonance functie
** waar blijft die f*ing string resonance functie!!!
 

Attachments

  • DSC01558.jpg
    DSC01558.jpg
    127,3 KB · Bekeken: 52
bij gebrek aan recente foto van mijn cabin (in de achtertuin van mijn ouders staat een container waar ik musiceer en slaap) hier een heerlijke setup in het bimhuis ;)

Steinway & Sons & Electro3 :D

Foto van die container man kom op :D
 
ok ok

ééntje is wat ouder en ééntje wat recenter (heb nu mijn monitoren in het midden van de kamer - geluidskwaliteit ten koste van leefruimte :) )

heb soms mijn nord niet klaarstaan ivm repetities elders of optredentjes
wel staat er altijd een Hammond Aurora voor me klaar
daar heb je ook 8 man voor nodig om die weg te halen ^_^
 

Attachments

  • DSC01824.jpg
    DSC01824.jpg
    48,2 KB · Bekeken: 53
  • DSC01418.jpg
    DSC01418.jpg
    39,6 KB · Bekeken: 54
Super :okdan: Ziet er helemaal niet uit als een container :P Ik zag echt zon veroest zeecontainer ding voor me.
 
Super :okdan: Ziet er helemaal niet uit als een container :P Ik zag echt zon veroest zeecontainer ding voor me.

haha ja, container... porto-cabin... give it a name
maar het is een ideaal hok voor keihard te beuken (en dan bedoel ik met een luidruchtig instrument voor je neus he)
 
yooooo kunje keertje wat demoos / mp3 posten

kben egt zwaar benieuwd
naar de ensoniq ..fizmo omdat de door ,...ontwikkelde sqr bakken in een is

ik heb de sqr gehad maar weinig met transwaving gedaan
wel leuke mogelijkheden mogelijk ,.. zekers met stapelen ..en met multimode filters in zich klinken die een beetje [niet te digi ?]

fizmo is zeldzaam zekers desk top
en unieke sounds mogelijk

lijkt me bv naast een kawai k5000 egt een broertje/ zusje sound

Ik doe mn best ;) Patches maken heb ik niet zoveel tijd voor en je zit zo een avond op een patch, heb er nu 1 gemaakt en 1 in ontwikkeling :D.

Mijn icepad patch om mee te beginnen.

Je moet geen analoog klinkende filters verwachten, en ook niet elk filtertype heeft bijvoorbeeld resonantie.
Ik denk dat de aparte set filters ook bijdraagt aan het geluid van de fizmo.

Er zit ook veel verschil in de wavetables moet ik zeggen. Sommigen zijn heel uitgebreid en andere hebben een heel beperkt aantal geluiden.
Neemt niet weg dat ik met deze bak wel een bepaalde klik heb, die ik bijvoorbeeld met de korg Z1 niet had. (wat overigens ook een vette bak is;))

-C-
 
Langzaam aan maar es m'n studiootje aan 't aansluiten...

work in progress dus..... :frons:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Niet alles staat 'uitgestald' en de rest is bijna onherkenbaar door de fotokwaliteit :D

affijn...

..misschien plaats ik nog wel wat pics als 't af is..
 

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    46,3 KB · Bekeken: 50
  • 2.JPG
    2.JPG
    73 KB · Bekeken: 56
  • 3.JPG
    3.JPG
    69,7 KB · Bekeken: 53
Ziet er super uit Slinger, echt gezellig gewoon! :okdan:
Maar wat is het Bimhuis dan?

Dooooeeeede.
DOOOOEEEEEDE!

Bimhuis.
Muziekgebouw aan het IJ.
Vlak voordat je Amsterdam CS binnenrijdt met de trein vanaf Amersfoort/Utrecht eventjes naar rechts kijken.
TV-programma Vrije Geluiden.

250px-Bimhuis_by_day.JPG
 
Bijna klaar met WAH Studio

Bijna klaar met WAH Studio

Ik ben nu bijna klaar met de vernieuwing van de WAH studio, daarom hierbij vast wat foto's van de intrede, de linkerkant en rechterkant van de spullen.

Phochos
 

Attachments

  • DSC00460.JPG
    DSC00460.JPG
    64,1 KB · Bekeken: 51
  • DSC00461.JPG
    DSC00461.JPG
    171 KB · Bekeken: 58
  • DSC00462.JPG
    DSC00462.JPG
    159,3 KB · Bekeken: 53
Ziet er nog net hetzelfde uit.

Wel goed dat je nu eindelijk statieven hebt. Wel jammer dat daarvoor eerst je moeder het huis uit moet.
 
Ziet er nog net hetzelfde uit.

Wel goed dat je nu eindelijk statieven hebt. Wel jammer dat daarvoor eerst je moeder het huis uit moet.

Nou, ziet er echt niet hetzelfde uit hoor. Misschien dat de muur en houten schotten er hetzelfde uitzien, dat klopt. Maar het is toch een heel stuk ruimer van opzet, voorheen stond het allemaal aan de rechterkant opgepropt.

En dat van mijn moeder: Ze had meer hulp nodig dan dat ik thuis kon geven, daarom is ze over gegaan naar een zorgcentrum, niet omdat ik meer ruimte wilde hebben.

Phochos
 
Heb ik ook niet gezegd.

Good for you.
Uiteindelijk gaat het erom dat je je amuseert.

Sorry, verkeerd begrepen.

Maar voorheen stonden ook mijn computer en laptop met computerbureau en meerdere kasten ook op de studio, die zijn nu verdwenen naar resp. de huiskamer en slaapkamer waar nu ook mijn computerbureau staat.
Dus is de zolder nu helemaal ingericht als studio.

Phochos
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top