UAD v5.4.0 met Fatso / EMT250 / Neve plugs

Ik heb alleen even de fatso gecheckt, maar ik werd er niet echt heel warm van. Ik had dan ook wel erg hoge verwachtingen maar tot nu toe zal hij weinig toevoegen aan mijn arsenaal.
 
Voor het oversturen hoef je 'm in ieder geval niet te kopen,daar istie te subtiel voor,bereik je meer met echte distortion plug-ins...maar tis denk ik echt een plug-in waar je van houdt of niet...daarom is het zo fijn dat je 'm van UAD een paar weekjes gratis mag proberen...;)



Vind je 'm nou cool of warm ? :P

Ik heb de Sonnox niet,maar vergeleek 'm met bijv. Vintage Warmer en Nasty CS...beide doen bijna hetzelfde maar wat makkelijker te bedienen...alleen die kleuring van de Tranny in Fatso is wel geinig...maar om daar nou 300 dollar voor te dokken...wacht ik wel ff tot ik weer een stapel coupons heb...

Heb jij die Neve 31102 niet gekocht ?

Nee nog niet gechecked....heb zo veel eq's
 
De EL7 wordt hier toch wel zeker aangeschaft.

Op de master geeft Tranny en Warmth een zeer fijne kleur aan het geluid, het compressiegedeelte is vrij overbodig gezien de andere compressors hier (SSL, Neve, ...).

Ik ben vooral benieuwd naar de Fatso op 'echte' opnames van afzonderlijke instrumenten, daar gaat wel het compressorgedeelte zijn nut bewijzen. Enkel jammer van de hoge CPU-load, maar daar bestaat de Freeze-functie voor :).
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top