Jouw favorite Vsti 2008

Battery3

Battery 3 is zo vanzelfsprekend dat je het niet meer hoeft te noemen :)

voor battery gebruikte ik trouwens FXpansion DR-008 wat ook zo zijn goede kanten had.

edit, alhoewel niet formeer een vsti toch een eervolle vermelding voor audio damage's automation plugin. Niet altijd even bruikbaar maar wel veel speelgenot :)
 
Zonder enkele twijfel : Vienna Orchestra :) ( weliswaar niet zelf gekocht, maar wel origineel van een vriend van me ! )
 
hoeveel duizend euro was die ookalweer?? ;)

Het valt me wel op dat veel mensen fm8 (nog) noemen, toch best bizar aangezien hier wel veel betaalbare hw alternatieven voor zijn.

Bedoel je dan de DX-serie van Yamaha zelf... zeg maar... die heerlijk te editten bakken van weleer? :D

Nee, voor dat soort FM obscuriosa, wat ik toch al niet zo eenvoudig vind, kies ik liever voor een helder plaatje zodat ik in ieder geval kan zien wat er nou gebeurt.

Dat Sylenth zo vaak genoemd wordt verbaast me eerder, omdat ik daar nou niks (bijzonders) aan vind. Maar, ik besef me goed, meningen over nominaties zijn eigenlijk niet zo relevant in dit soort topics :D.
 
Ik gebruik naast mijn hardware vaak de ProteusX met o.a. de de "Techno synth construction yard X" best vaak. Niet voor leads, maar vooral voor wat diepere layers (bijgeluiden). Daarnast pak ik de EMU vaak om snel wat ideetjes uit te werken, gezien de hoeveelheid geluiden en het aantal parts.
 
Bedoel je dan de DX-serie van Yamaha zelf... zeg maar... die heerlijk te editten bakken van weleer? :D

Nee, voor dat soort FM obscuriosa, wat ik toch al niet zo eenvoudig vind, kies ik liever voor een helder plaatje zodat ik in ieder geval kan zien wat er nou gebeurt.

Dat Sylenth zo vaak genoemd wordt verbaast me eerder, omdat ik daar nou niks (bijzonders) aan vind. Maar, ik besef me goed, meningen over nominaties zijn eigenlijk niet zo relevant in dit soort topics :D.

ja de dx ja .hehe. maargoed, met een editor zou het wel werken denk ik. Sylenth, tja, ding is dat de presets gewoon heel goed klinken ;) qua synth is het wel iets minder complex idd. Feit is wel dat sylenth in de mix gewoon goed overeind blijft staan.
 
De plugsound collectie van Ueberschall is ook wel 1 van m'n favorieten!
Sommige sounds daar zijn zo lekker smerig en gruizig :D
 
Back
Top