kleinste audio interface met de hoogste kwaliteit

Ik heb sinds zaterdag de Mbox2 (dus niet de mini) en ben er erg over te spreken. Klinkt goed, zeker voor het geld (355 + ProTools!). Hou er wel rekening mee dat de mbox-jes geen DSP hebben, dus het rekenwerk zal echt helemaal van je computer zelf moeten komen.
 
Ik heb sinds zaterdag de Mbox2 (dus niet de mini) en ben er erg over te spreken. Klinkt goed, zeker voor het geld (355 + ProTools!). Hou er wel rekening mee dat de mbox-jes geen DSP hebben, dus het rekenwerk zal echt helemaal van je computer zelf moeten komen.


dat maakt me niet uit. als ik maar niet achteruit ga in geluidskwaliteit (heb nu een RME FF400). hoe is deze in vergelijking met de ECHO audiofire2 en Apogee Duet?
 
Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar, ik wacht daarvoor nog op antwoord van Manipulator ;)

Heb je ze naast elkaar gehoord? Ben daar wel benieuwd naar. Ik heb laatst naar een Duet zitten kijken, maar ben voor een Mbox2 gegaan (niet de mini dan): 355 euro voor interface + DAW en het klinkt als een klok!
 
dat maakt me niet uit. als ik maar niet achteruit ga in geluidskwaliteit (heb nu een RME FF400). hoe is deze in vergelijking met de ECHO audiofire2 en Apogee Duet?


Gast hou nou toch onderhand es op en ga proberen muziek te maken! :doei:
 
Back
Top