Problemen met M-Audio Firewire Solo

Coen Fraanje

Coenie.nl
Lid sinds
23 juli 2008
Berichten
5
Locatie
Amersfoort
Hallo,

Volgende is het geval:

Heb Macbook Pro Intel Core2Duo 2,16Ghz, M-Audio FIrewire Solo recording interface. Werkt tot op heden prima. Ook na dat ik van Apple de nieuwe software had gedownload (OsX 10.5.4). Afgelopen weekend heb ik mijn macbook losgekoppeld en later die dag weer aangekoppeld aan de firewire solo. Vanaf dat moment heb ik geen geluid meer wat uit mijn speakers komt. Na constatering van dit probleem heb ik via de website van M-Audio de nieuwe drivers geinstalleerd (1.8.4-3) die nodig zijn voor de hierbovengenoemde software versie van Apple. Echter dit leidt niet tot succes. Heb telkens bij het aanzetten van mijn mac 30 seconden geluid waarna het in eens ophoud. Opnieuw starten van de mac levert wederom 30 sec. op en houdt er dan wederom mee op.

Aangezien het forum van M-Audio niet zo fanatiek is hoop ik hier snel op een oplossing te komen. Zit erg omhoog, en zonder geluid uit mijn speakers/geluidskaart kan ik niets doen. Help, Help, Help!!!!


Heeft iemand de oplossing voor mij???


Groet,

Coen Fraanje

Macbook Pro Intel Core2Duo 2,16Ghz, M-Audio Firewire Solo, Mackie Universal Control, E-Mu Midi 2x2, KRK RP8, M-Audio Keystation 61es,
 
heeft iemand al een oplossing?

grtz,

Coen
 
Back
Top