Magnetic Bliss [Experimental?]

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.160
Zo ik heb weer eens wat afgemaakt, maar geen idee wat voor genre er op te plakken valt. Gaat het ook niet om :)
Zitten een hoop originele dingen in, zoals 9 bar melodieen ipv 4 of 8, allerlei glitches en probabilities maar heb het toch een beetje muzikaal en afwisselend proberen te houden.
Vinden jullie het wat?

 
Jahoor.
ik weet ook het genre
niet dus een nieuwe
naam.
Ik zou wel de hoge tonen wat dimmen.

Groeten van andreos.
 
ja herken dit.
het dover worden met ouder worden.
maar toch zijn mijn mixen nog steeds beter aan het worden.

Echt mooi, vind de overgang naar het bstuk goed.

kwa mix klint wellicht wat dofje. kan best wat hoog / mid hoog boosten. high shelf op 10 k?
maag eq air... nou ja dat doe ik vaak.
 
Thanks jongens! Ik zal de mix nog even een keer checken, hoge tonen goed krijgen wordt steeds lastiger met de jaren vrees ik :)
Ik heb hier ook last van, ik krijg altijd comments dat mijn hihats harsh klinken. Ik gebruik ook de maag eq maar dim dan wel meestal de volume, dan heb je wel air maar minder harshness, ik vind het zelf dan altijd weer te dof klinken, maar blijkbaar zijn dat mijn oren dan, ik gebruik dus zoveel mogelijk metering, heb een stuk of 6 verschillende in mijn master chain zitten. Deze track klinkt wat mij betreft dan ook goed kwa mix. Ook een mooie sound en een aparte stijl. Lekker sfeertje. Al met al zeer geslaagd denk ik. :halleluja
 
Netjes Ik ben niet zo enthousiast als normaal bij jouw producties, maar misschien moet ik hem wat vaker luisteren.
 
Mooie track, valt wel mee met de harshness voor mij, vind het wel mooie sounds. Geen dub techno, maar we hoeven niet altijd hetzelfde te maken lijkt me zo. Tegen het einde hapert 'ie af en toe wat met die distorted sound, maar ach.
 
klink wel lekker, lekker expirimenteel
rustig maar druk tegelijkertijd door de pads maar dan met wisselde beats erbij maar het werkt wel goed op de een of andere manier
 
klink wel lekker, lekker expirimenteel
rustig maar druk tegelijkertijd door de pads maar dan met wisselde beats erbij maar het werkt wel goed op de een of andere manier
Leuk te horen! Ja soms moet je wat proberen, had er zelf wel veel plezier mee tijdens het maken :)
Mooie track, valt wel mee met de harshness voor mij, vind het wel mooie sounds. Geen dub techno, maar we hoeven niet altijd hetzelfde te maken lijkt me zo. Tegen het einde hapert 'ie af en toe wat met die distorted sound, maar ach.
Thanks! Ja ik denk dat je de versie na de verbeteringen in de mix hebt geluisterd. Hapert die? Ow dat kan niet de bedoeling zijn... Ik hoor alleen niet precies wat je bedoelt, kan je vertellen op welk punt dat zit?
 
Ik had het over de sectie vanaf 3:25, waar je een distorted geluid hebt, als een soort van snare drum, waarbij de rest van de geluiden wat weggedrukt worden, waardoor je een soort van stotter effect krijgt, maar wellicht is dat gewoon de intentie het klinkt ook niet percee verkeerd ofzo, maar het viel me op.

Als je begrijpt wat ik bedoel?
 
Ik had het over de sectie vanaf 3:25, waar je een distorted geluid hebt, als een soort van snare drum, waarbij de rest van de geluiden wat weggedrukt worden, waardoor je een soort van stotter effect krijgt, maar wellicht is dat gewoon de intentie het klinkt ook niet percee verkeerd ofzo, maar het viel me op.

Als je begrijpt wat ik bedoel?
Ah zo, die is wel bewust erin gedaan idd... Maar thanks voor het checken nog even!
 
Back
Top