Bruut intimiderende Midas XL4 console

Een betaalbare en minder intimiderende mixer, maar wel geheel analoog:
1713771665961.png



Behalve een imponerende mixer neem ik aan dat de afluistering van dezelfde orde was? Dat maakt ook nogal verschil met wat je thuis gewend bent. Met alleen maar kleine near field monitoren en zonder sub (?) klinkt het dan ook een stuk ingetogener allemaal.
 
Laatst gewijzigd:
Behalve een imponerende mixer neem ik aan dat de afluistering van dezelfde orde was? Dat maakt ook nogal verschil met wat je thuis gewend bent. Met alleen maar kleine near field monitoren en zonder sub klinkt het dan ook een stuk ingetogener allemaal.
'k Zou even moeten navragen wat er aan monitoren stond, maar het was i.d. zeer strak en helder gedefinieerd (met wel wat boost rond de 5 khz), met een behoorlijk dikke sub achter de tafel. Ik heb de mix later ook elders beluisterd, zoals op m'n eigen Avantone cubes, Adam Audio's en Beyerdynamics DT1990 koptelefoon, en stond ook daar overeind. Alhoewel je wel merkte dat we niet zijn toegekomen aan alle instrumenten en de master (limiters e.d.). Ik ben bezig om het in de DAW te reproduceren, wat btw verrekte ingewikkeld is :erm: . Maar dan als mix die af is, want zover zijn we niet gekomen in een klein middagje. Over een aantal weken (als ik weer tijd heb voor studiogeklooi) zal ik 'm wel posten.
 
Back
Top