Trackers?

Het klinkt allemaal heel strak in de maat. Is dat karakteristiek voor tracker muziek?
 
Dr. Evil
Mr.Gasmask

Deze twee ben ik zeker dat alles in renoise gemaakt is 🤣

Ik dacht de bassist van red hot 🌶️ is ook een fervente renoise user ….
Je bedoeld waarschijnlijk JOhn frusciante ...( gitarist dus )
Yep , Mr frusciante is een heuse renoise fan
 
Staat op preview (is dat nieuw? ) dus voor de complete tracks, moet je naar Spotify zelf.
Je, een ellendige functie van Spotify. Mede een reden waarom mijn voorkeur uitgaat naar Souncloud. En sinds kort ben ik bekend met audio.com. Ongelimiteerde opslag, dus prettig als secundaire stash!

En.. als we dan toch herrie delen, ok... eentje dan. Uit de oude doos. Deze is dan wel op hardware gemaakt, maar het begon ver daarvoor allemaal op een Amiga 500.

 
Ok, eentje van lang geleden dan (13 jaar terug inmiddels, wat vliegt de tijd)... Gemaakt in Renoise
 
Dank voor de reacties. Staat nog mijn vraag of er tegenwoordig ook (weer?) met een tracker gemaakte muziek is die ook buiten de kring van tracker aficionado's waardering vindt? Hebben jullie voorbeelden? (@ the tall lad Dat ik zelf niet goed op de hoogte ben weet ik al, vandaar mijn vragen. ;))
Deze is cheaten, want alweer acht jaar oud en gebruikt om ook een modulair muurtje aan te sturen.
Maar elke reden is een goede om deze te reposten.



Good eye/ear, @Void Pointer
 
Back
Top