Super Audio in de woonkamer: Tannoy Gold 8.. Ongelofelijk goed !!!

Ik vraag me af of de tannoys van nu (geproduceerd door behringer) nog echt iets te maken hebben met de tannoy van pakmbeet 25 jaar geleden.
Als ik hier kijk: Tannoy | Our Story
Lijkt het er op dat de gold serie in 2014 is geïntroduceerd en Behringer in 2015 eigenaar werd van de TC groep inclusief Tannoy.
De dual concentric speakers zien er niet anders uit dan die in mijn system 800's, lijkt me dat het in basis hetzelfde ontwerp is.
 
Ik was al 20 jaar opzoek naar de beste geluidkwaliteit in de woonkamer.

in 2020 kocht ik een paar tannoy gold 8 monitors om muziek te luisteren.

So de fukking ju!!!

Zo enorm goed !!!! ik kocht deze voor 238E per stuk.

het schijnt dat Tannoy is overgenomen door Behringer.

Ik kan niet anders dan mijn waardering delen. Dit is echt super high end Audio !

Wat vinden julie fijn in de woonkamer?

In mijn studio gebruik ik Yahama HS8
Guys, mijn lofzang op Tannoy gold8 heeft geen enkele commerciele motivatie. Ik verzamel vintage speakers. Ik heb gave modellen uit jaren 80 90 en 00 van Yamaha, Canton JBL en Hivi, en amps van Rega en Naim.

Het gekke van goede speakers is dat je pas hoort hoe goed speakers zijn als je je oude (mindere) speakers aansluit. Goede speakers hoor je nooit meteen. Het is pas duidelijk als je daarna luistert naar je oude speakers.

Ik ben een liefhebber.😂😂😂😂
 
Guys, mijn lofzang op Tannoy gold8 heeft geen enkele commerciele motivatie. Ik verzamel vintage speakers. Ik heb gave modellen uit jaren 80 90 en 00 van Yamaha, Canton JBL en Hivi, en amps van Rega en Naim.

Het gekke van goede speakers is dat je pas hoort hoe goed speakers zijn als je je oude (mindere) speakers aansluit. Goede speakers hoor je nooit meteen. Het is pas duidelijk als je daarna luistert naar je oude speakers.

Ik ben een liefhebber.😂😂😂😂
Ook heb ik Cabasse sloop 4 speakers.. de holy grail van de 80's
 
Back
Top