Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

Nou....het was voornamelijk punk achtig tot prog...geen Lady Gaga! XD
 
Vandaag weer een tripje ondernomen naar Deventer. Wat blijft dat een fijne stad 👍 Ik kwam met 25 CD's voor 30 euro thuis, waaronder echt goede albums. Arrested Development, Millencolin, Aimee Mann, Richard Thompson, Masters at Work en nog een hoop meer. Blij mee.

Voor de geïnteresseerden: bij de Plato in Deventer verkopen ze nu nieuw vinyl in de kelder voor 10 euro. Ik kende er niets van, maar ik ben al lang afgehaakt. Het artwork zag er in elk geval waanzinnig uit en ik kreeg spontaan zin een platenspeler te kopen.
 
@krautrock1958 ; keek vanavond even naar Omroep Gelderland en zag dat vandaag in Apeldoorn de 'Langste Platenmarkt' was, moest onmiddellijk aan je denken. :D Heb je nog gesnuffeld tussen het vinyl?
 
Adam X - Navigational Shortcut (12"), Andreas Florin - Total Departure P1 The Hard Side (12"), DJ Hi-Shock - Acid Base EP (12", EP, Yel), Adam X - Acid Archives 92-94 (2xLP, Album, Comp, RM), Mr. Jones (10) - Sounds For The Mute (2x12", Album), X-102 - Discovers The Rings Of Saturn (2x12", Album), Ben Long - The Prime Time E.P. (12", EP), Various - Acid10 (12", Gre), David Duriez - Tribe Of The Waves (12"), Speedy J - Pullover (Original Demo Mix) (12", S/Sided, Ltd), Jamie Bissmire Presents Momentum (2) - Recent Events EP (12", EP, W/Lbl), Slobodan - Candira (12") (---- Zit op de levering van deze vinyls te wachten. Zoals je kan zien koop ik acid/techno en is mijn verzameling dan ook geheel op deze stijl gericht. Ik spaar/koop techno vanaf begin jaren 90. Ben een paar jaar gestopt met aanschaffen maar sinds een jaar of 4 weer maandelijks een eurootje of 100 (vaak meer) ...
 
Zeer jammer dat De Jaarbeurs is afgebroken, want daar waren vroeger wel wat mooie platenbeurzen..
 
"Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn rug."

Was hier laatst ook een vinylbeurs. De busjes van exposanten bogen bijna door, zo zwaar belast waren ze. En dan moest het gesleep naar de kraampjes nog beginnen. Dan is een cd wel praktischer.
hahaha hernia vinyl :D Gelukkig heb ik ze in de kast staan die niet verplaatst hoeft te worden. En aangezien ze in tilbare hoeveelheden arriveren is het nog te behappen... Platenbeurzen zijn vaak leuk om te bezoeken maar qua techno is er weinig aanbod. hhv.de , bandcamp en discogs zijn voor mij de leveranciers.
 
Laatste tijd niet veel leuke platen meer gevonden. Wel eens grappig dus om te zien wat die gast van Opeth zoal aanschaft ;) :

 
Back
Top