Afgehandeld Breadcrumbs van marktplaats verwijst naar een niet bestaande link

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.511
Locatie
Gelderland
Ik weet niet of dit instelbaar is, maar de breadcrumbs van een marktplaats post verwijst naar een niet bestaande link.

Schermafbeelding 2022-10-24 162126.jpg


 
Wat is dan de link die niet bestaat? Ik kom gewoon op het forum overzicht uit:

1666621731374.png
 
Wat is dan de link die niet bestaat? Ik kom gewoon op het forum overzicht uit:

Ok, ik moet m'n opmerking inderdaad anders for(u)muleren.
Hij verwijst niet naar de marktplaats, maar naar de forum sectie op een bepaalde bookmark.
Dit kan bewust zijn, maar als ik via Te koop/ruil aangeboden ergens kom, verwacht ik ook dat de breadcrumb me daar weer naartoe verwijst.

Geen 'big deal' en misschien zelfs wel bewust, maar het viel me op omdat ik terug wilde en een keer op de breadcrumb klikte.
 
Als je op de breadcrumb Te koop/ruil aangeboden klikt kom je wel waar je het verwacht gok ik ;).
 
Ik ben wel benieuwd of je dat sarcastisch bedoelt, of dat idd de andere link wel doet wat je verwacht. Dan nog is de marktplaats link vrij overbodig, aangezien die geen eigen url heeft.
 
Wat @kobuz schrijft klopt deels :). We kennen in de forumstructuur verschillende lagen. Marktplaats is een categorie terwijl alles wat eronder valt forums zijn. Datzelfde zie je terug bovenaan deze pagina: Algemeen is de categorie en Synthforum Feedback is een van de forums daaronder. Een link naar een categorie brengt je bij die categorie en een link naar een forum brengt je bij een forum (of subforum). Categorieën zijn zichtbaar in het forumoverzicht. Een link naar een categorie brengt je dan ook naar de juiste plek in het forum overzicht.
 
Ik ben wel benieuwd of je dat sarcastisch bedoelt, of dat idd de andere link wel doet wat je verwacht. Dan nog is de marktplaats link vrij overbodig, aangezien die geen eigen url heeft.
Nee, ik kon mijzelf wel op de kop slaan dat ik die laatste crumb niet had gemerkt.
 
Wat @kobuz schrijft klopt deels :). We kennen in de forumstructuur verschillende lagen. Marktplaats is een categorie terwijl alles wat eronder valt forums zijn. Datzelfde zie je terug bovenaan deze pagina: Algemeen is de categorie en Synthforum Feedback is een van de forums daaronder. Een link naar een categorie brengt je bij die categorie en een link naar een forum brengt je bij een forum (of subforum). Categorieën zijn zichtbaar in het forumoverzicht. Een link naar een categorie brengt je dan ook naar de juiste plek in het forum overzicht.
Ja, ik zag het.
Hij mag op slot. Ik had de laatste crumb niet opgemerkt.
 
Back
Top