Youtube audio rippen naar MP3, hoe?

DungBeatle

Ouwe rot
Lid sinds
5 april 2015
Berichten
929
Locatie
Grimbergen, Belgie
Hoi. Over de jaren heb ik meerdere malen de audio van een YouTube probleemloos naar MP3 kunnen rippen via de site https://ytmp3.cc

De laatste keer dat ik dit probeerde werd ik echter geconfronteerd met nieuw gedrag van deze site dat ik alleen kan bestempelen als hoogst verdacht. Ik heb geen vertrouwen meer in die site. Dus... welke betrouwbare site gebruiken jullie om MP3 te bekomen van Youtube clips?

Thx voor de tips.
 
Ik kwam laatst op een website uit, dan pak je gewoon de youtube url en dan plak je 3 letters achteraan "youtube" en krijg je daarna een selectiemenu wat en hoe je wilt rippen (audorate, vidierate etc.)
Ik zoek het even op. Werkte prima toen ik even voor offline gebruik 4 youtube dj sets in mijn auto wilde luisteren.
 
EDIT: ik heb ze allemaal even getest, trick #5 werkte hier het beste en het snelste. Dus 9x toevoegen voor "youtube" in de url.


 
Laatst gewijzigd:
Ik gebruik deze:
YT2MP3.png


Geen idee hoe veilig die werkelijk is, gebruik hem al jaren en tot dusver geen problemen gemerkt...
Werkt wel retemakkelijk.
 
Zijn ad ons voor iedere browser beschikbaar.
 
Ik gebruik hier 4K video downloader voor, deze heeft ook de optie om alleen de audio binnen te halen.
 
hallo,

Als je nu gewoon een VPN neemt dan kan je elk land nemen,en vind men niet je Ip adres!
Zelf heb ik geen probleem met het genoemde adres, met ip lukt het soms niet uit nederland wel ui anderen landen.

Groeten van Andreos:)
 
Ik gebruik ook al jaren 4k Video Downloader. Die is gratis bij max 20 downloads per dag en je kunt video of MP3 instellen. Dat werkt perfect. Wil je meer of complete playlists downloaden, dan heb je de betaalde versie voor iets van 15 euro. Echt een aanrader 👍

 
O ik heb ook nog een goeie, ken je downloaden. Clipgrab heet het.
 
Ik gebruik onder Linux op de command line youtube-dl (na het commando de url v/d YT video kopiëren). Dat is een script dat zichzelf update als YT weer eens over is op een een nieuwe beveiligingsmethode. Waar ik dat ooit vandaan haalde weet ik niet meer, maar ff snel googlen leverde deze link op. Is er als exe ook voor Windows. Saved als MP$ bestend of iets dergelijks. Dat kun je dan hopelijk weer omzetten naar MP3 met Virtual Dub (Windows) of ffmpeg.

Succes.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top