Afgehandeld forumdelen uitgefilterd in https://www.synthforum.nl/whats-new/posts/502/ ?

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.148
Locatie
de paddestoel op m'n teen
De link Nieuwe berichten geeft alle laatste berichten, inclusief de reeds gelezen berichten.
Ook marktplaats zit erbij, maar het contest gedeelte wordt niet getoond. Zijn er nog andere delen uitgefilterd in de new posts/502/ optie?

In de filters staat niets aangevinkt, maar daar is volgens mij ook geen optie om forumonderdelen uit te filteren??
 
De link Nieuwe berichten geeft alle laatste berichten, inclusief de reeds gelezen berichten.

Nieuwe Berichten heeft een optie om zelf filters te plaatsen en deze op te slaan voor toekomstig gebruik. Helemaal rechts in de lichtblauwe balk zit de knop filters. Als je daar "Ongelezen" aanvinkt, zie alleen nog maar ongelezen berichten. Als je vervolgens "Bewaar keuze" aanvinkt, blijf je dit bij later gebruik van deze tab zo zien.

Ook marktplaats zit erbij, maar het contest gedeelte wordt niet getoond.

De marktplaats moest daar inderdaad nog uit. Is opgelost nu.

Zijn er nog andere delen uitgefilterd in de new posts/502/ optie?
Neen. Zijn er forums die je hier liever niet terug zou zien?

In de filters staat niets aangevinkt, maar daar is volgens mij ook geen optie om forumonderdelen uit te filteren??

Klopt inderdaad. Op forum niveau kun je hier als user niets wijzigen.
 
Ik zou het liefste een link voor alles van de afgelopen week, dus inclusief marktplaats en ook 2020 contest
Snap ik. De keuze om de marktplaats en de contest niet in de nieuwe berichten te zien, is een bewuste geweest. Keuzes maken, altijd lastig. Ik kan wel kijken of we deze twee subforums in een extra kkolom langs de zijljn op de FP kunnen plaatsen?
 
ik neem aan dat er straks wel een knop is voor "echt alle berichten", zonder filters
Dat zal zeer waarschjijnlijk niet gaan gebeuren. We willen de marktplaats toch een beetje gescheiden houden van de rest van het forum omdat het om wezenlijk andere informatie gaat dan bij een normale forumpost.
 
Het gescheiden houden snap en begrijp ik, maar het niet hebben van een knop voor alle nieuwe berichten zou ik persoonlijk erg jammer vinden. We hadden tot nu toe toch altijd een mogelijkheid om ook inclusief MP te tonen?

Merk het nu al dat het erg onhandig en zelfs vervelend is om in het subforum contest te moeten gaan "zoeken" naar de nieuwe berichten, aangezien deze ook in standaard alfabetische volgorde blijft staan.
 
Merk het nu al dat het erg onhandig en zelfs vervelend is om in het subforum contest te moeten gaan "zoeken" naar de nieuwe berichten, aangezien deze ook in standaard alfabetische volgorde blijft staan.

Is dit wat je wil zien?

 
Is dit wat je wil zien?

Thanks Ishi. Dit werkt idd ook, alleen ik zou erg graag gewoon alles onder 1 knop of link hebben.

Bij de vorige versie kon je in de url aangeven welke subfora wel/niet tonen. Dat kan nu volgens mij niet toch?
 
Klopt ja.. die url kon je inderdaad naar believen tweaken. We moeten hier nog maar eens naar kijken. Heeft iig de aandacht.
 
Alles doorzoeken gaat hier: Zoeken

Alleen in bepaalde fora zoeken kan ook: Doorzoek discussies.
- Je moet een zoekterm invullen. Vul in: ** (dat is een wildcard).
- Selecteer het gewenste forum (selecteer meerdere fora met de Shift-toets).
- Kruis aan: "Zoek alleen in titels".
Als hij nu in meerdere fora alle titels met de wildcard ** gaat doorzoeken duurt dat langer en het kost de server enige moeite. Het resultaat krijgt een nummer in de adresbalk. Dat resultaat kun je opnieuw bezoeken maar dan komen er geen nieuwere resultaten bij. Ik neem aan dat het zoeken nog langer duurt als je deze optie niet hebt aangekruist.

Voorbeeldje: alle afgehandelde issues in het Xenforo feedbacktopic (dit is een search die ik een dik half uur geleden heb gedaan)
Code:
https://www.synthforum.nl/search/671/?q=%2A%2A&t=post&c[child_nodes]=1&c[nodes][0]=3799372&c[prefixes][0]=2&o=date&g=1

Door het nummer van de search weg te laten kun je de zoekopdracht "verversen" en komen er wel nieuwere posts bij (als ze er zijn). Je komt dan eerst op de zoekpagina waar alles al is ingevuld. Deze link zou je kunnen bewaren.
Code:
https://www.synthforum.nl/search/?q=%2A%2A&t=post&c[child_nodes]=1&c[nodes][0]=3799372&c[prefixes][0]=2&o=date&g=1

Maar een beetje omslachtig is het wel.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top