Gloomy's Blog 2018

Piep, hier ben ik weer even. Mijn opname is met 3 maanden verlengd. Reden; Miracle man, ze willen alles onderzoeken en spuiten me plat met vanalles en nog wat. Maar mijn brein werkt voort, terwijl ik knock out lig. De wereld wordt mooi wacht maar, ik werk er hard aan. Helaas willen alle telefoonummers, pin nummers, wachtwoorden, enz.. Nog steeds niet meer. 5 voor 12 wordt 2 voor twaalf.. erger nog, 1 seconde voor twaalf, want het is al 5 na 1. Snappie? Het ga jullie allemaal goed, maak jullie maar geen zorgen om mij. Be prepared en wees lief voor je medemens, de diertjes, plantjes, enz... TOP ! :)
 
Dat gaat een flink album worden als je weer achter de daw kan zitten :) Sterkte ermee, dat ze je weer goed de deur uit sturen straks!
 
yoyo Gloomstar. Tof dat je hier of en toe n bericht dropt, ik denk regelmatig aan je als ik zo mijn eigen tracks hoor op soundcloud, je had altijd wel een luisterend oor.
Cheers & get well SooN
 
Hey, ik heb hullie nog niet bedankt voor deze mooie woorden... bij deze ;)

Effe om te zeggen dat ik de instelling, na vijf maanden, heb mogen verlaten. Ik ben terug een vrij man, onder voorwaarden weliswaar.

Nice dat ik meer tijd in het forum kan steken :)
 
Zo. Ik had even een draadje gemist.
Heel verhaal, maar de rode 'draad' is me wel duidelijk.
Je hebt voor een leven of 5 aan ellende moeten ondergaan en een bovenmenselijk positieve manier gevonden om hiermee om te gaan.
Ik hoop van harte dat je dat vast kan houden, dat is alles wat je soms nog over hebt!

En voor de rest, welkom terug en geniet zolang het kan!
 
Met de nodige thuiszorg lukt het me wel. Dank jullie wel voor de lieve woorden en de warme uitspraken. Montfrooij, bovenmenselijk zou ik het niet durven noemen. Iedereen heeft het inzicht hierin, maar je moet gewoon heel erg diep graven ;)
 
Met de nodige thuiszorg lukt het me wel. Dank jullie wel voor de lieve woorden en de warme uitspraken. Montfrooij, bovenmenselijk zou ik het niet durven noemen. Iedereen heeft het inzicht hierin, maar je moet gewoon heel erg diep graven ;)

je bent terug! yeah! take care!!! we spreken elkander... :luv:
 
even een kleine update, voor mensen die zich afvragen, waar is jan?

hij heeft zich vrijweliig laten opnemen, en dat is omgezet naar 3 maanden, ik ken de term niet uit mijn hoofd, goed; men snapt het.....

hij had 8 dagen niet geslapen... en sja, dat doet wat met een mens.

ik heb overigens zijn toestemming en hij gaf het zelf aan, om dit hier te plaatsen. voor de duidelikheid.

ik heb hem vandaag gesproken, hij klonk helder, veel beter, dan de laatste keer dat ik met hem sprak.
 
Back
Top