TherapSid Synth

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.803
Locatie
Streek rond Herentals - België
Blijkbaar geen topic hier. Anyone?

Ziet er wel tof uit met die gratis ipad app.

http://twisted-electrons.com/therapsid/

small-witho-chip1-400x400.png
 
Een tijd… De houten panelen zijn uit voorraad en ik had geen geduld. Mijne is onderweg zonder panelen… Die verstuurt ie later wel.
Ik verwacht 'm eigenlijk deze week. Is besteld op black friday, dus ondanks de 21 dagen belofte zijn we al enkele weken verder. Niet dat ik me verveel hier… :geslaagd:
 
Problemen met de levering of met de synth zelf? Ik hoop het eerste. Daar hebben de betere synth makers, wel vaker last van. En ja, de SIDstation zou ik ook niet wegdoen. Begreep wel dat die Elektron niet echt hands-on is, iets waar de Therapsid dan weer in moet uitblinken.
 
Een tijd… De houten panelen zijn uit voorraad en ik had geen geduld. Mijne is onderweg zonder panelen… Die verstuurt ie later wel.
Ik verwacht 'm eigenlijk deze week. Is besteld op black friday, dus ondanks de 21 dagen belofte zijn we al enkele weken verder. Niet dat ik me verveel hier… :geslaagd:
Ja, in dit geval kan ik ook goed leven zonder hout. Zo koud is het hier nu ook niet en de gas prijzen zijn aller redelijkst.
 
Een bug, slechte chips en hout dat los komt. Dat laatste zit er niet op en heb 2 chips, bugfix was er ook dacht ik. Wordt vervolgd.
 
Chips. Daar word ik niet blij van. Dus op zoek naar ouwe Commodores voor de SID 's (Dacht dat ik klaar was).
 
Als t een beetje meezit ligt ie in t postkantoor, heb ik m vanmiddag.
 
Hij is aangekomen, ik heb 'm aangezet en had de indruk dat ie werkte.
Er is verse firmware die de midi issue zou verhelpen, ik update de firmware en nu krijg ik enkel een rare code op de display. Verder zit ie vast.
Ik heb Alex al gemaild, om te vragen of ie de vorige firmware kan toesturen, om te zien of ie 't dan terug doet.
 
Vorige firmware vond ik online, no cure. Maw: don' t update!!!

EDIT

Ik heb 'm geupdate gekegen met SysEx Librarian ipv C6
Bovendien stond er een DAW open, Alex mailde me daar op te letten die dicht te hebben staan.
We hebben vooruitgang… Maar de seq via de mac doet onlogisch, ik geef toe, nog geen manual gelezen, dus kan nog snor komen.
 
Laatst gewijzigd:
Balen. €400 is dan veel te veel, om zelf te moeten klooien en niet verder te komen.
Was na het lezen items op Elektronauts al een beetje benauwd dat het met de midi aansturing nog niet helemaal jofel zat. Maar dit is voor mij een reden om te zeggen: Withdrawal, revocation, cancellation. I’m pulling out.
Hoop dat ze hun zaken daar snel op orde krijgen. Zou jammer zijn als deze problemen de nekslag voor Twisted Electrons en de Therapsid wordt.
Ik kom pas terug als ik wat meer positieve 8-bit geluiden hoor.
 
Klinkse, ik vermoed dat je aandacht momenteel ergens anders ligt (S37 en lege dozen) maar hoe is het na de eerste pret verder gegaan met de Therapsid? Last van een stuck note issue gehad? Draait ie naast de ZAQ ook op andere sequencers? Een Octatrack bijvoorbeeld. Hoe is de built quality? Of heb je hem al weggedaan?
 
Klopt. Ik heb de s37 uitgepakt, verder midi aanpassingen in de gear en jaspers aangepast, toen kwam er een andere hobby piepen enz. Als de zon schijnt kan ik niet binnen blijven.
Misschien deze middag en of avond nog wat spelen, morgen alweer familiefeest en dan 7 dagen werken...

Indruk: ik ben tevreden. Ik ken m nog niet maar ik kijk ernaar uit en in te kunnen duiken. De laatste firmware zou een boel vd problemen oplossen, maar inderdaad een noot die als je de seq stopt blijft klinken, dat heb ik wel voor.
 
Back
Top