Je laatste 3 aankopen??

Hey kijk eens aan, dat is lang geleden.
Hallo daar! :) Onkruid vergaat niet. Had actief muziek maken een poosje (lees: 10 jaar) geparkeerd. Maar nu doet de kans en gelegenheid zich voor mijn studiootje weer te activeren. Nieuwe basis gekocht, en daar komt mijn oude hardware omheen. Paar pianolessen zouden me ook goed denk ik... :D
 
Een 1u rack zonder gaten

Schakelaars

Fem chassis jacks

Crumar Performer (nog onderweg)

Wooops da s 4
 
- Reaper (voor non proffesional prijs.. een steal..8D); heel interessant, haalt meer uit je CPU dan elk ander DAW, zeker met de nieuwere generatie CPU's.. tot de tijd dat Ableton 12 niks met de 16 Efficiency-cores van de net gebouwde computer doet, dit ff eigen ontdekken.. De muis functies, die heel anders zijn, zie ik nu al vele voordelen van in.
Zit ook een soort Sessionmode in.. ff experimenteren hoe dat met een Launchpad werkt, of misschien een Push??.. maar sowieso altijd leuk.. soortvan camperen en daarna weer het comfort van het thuiskomen bij Ableton.. (of niet *D)
- Verder nog de zelfbouw DAW PC .. ter leering ende vermaak.. :geslaagd:
- Monitor upgrade van de 2 ouwe 24"en van HD naar QHD. De 4k ervaring op de 32" was opzich prima maar de QHD op 24" schaalt ongeveer hetzelfde.. zie ook dat 4k op 24" niet echt gangbaar is.

Nu nog muziek maken.. :D
 
Laatst gewijzigd:
3-2=Arturia Buchla easel v
Ben blij dat je niet weet wat je mist.👻
 
Back
Top