ZeNN - Until this dream will come true

Darkmoon

aka ZeNN
Lid sinds
15 juni 2002
Berichten
128
Locatie
Hilversum
In 1999 wilde ik eeen engelstalig pop album in elkaar zetten, wat ook is gelukt.
Ik heb alle nummers destijds gemaakt met een Roland JV 1080 en Cubase VST op de PC, af en toe heb ik wat drumsamples gebruikt, (geen loopjes).
De eerste track die ik er nu van uit breng is ook het eerste nummer van het album, (dat ik later uit zal brengen), en heet 'Until this dream will come true'.
Er bestaat een Radio edit en een rRemix van, (uit dezelfde tijd met dezelfde apparatuur).

Enjoy!


Hier te vinden op Spotify.


Radio edit:



ZeNN Until dawn remix
 
Dat heeft in ieder geval een duidelijke 90's-sfeer. :-) De klanken en opbouw zijn precies zoals je zou verwachten en het refreintje is ook bijzonder catchy. Ik ben minder kapot van de zang. Hoewel ik het wel kan waarderen dat het niet helemaal vlak- en strakgetrokken is, is het hier en daar net niet zuiver genoeg. Ook de mix zou hier en daar welk wat helderder kunnen: dat basje dat op 1:58 vrij prominent naar voren komt zit op die toonhoogte de rest een beetje in de weg, lijkt het wel.

Ik ben wel benieuwd waarom je deze muziek nu pas wilt uitbrengen terwijl je dit zo'n 25 jaar geleden al hebt gemaakt.
 
Hola mooi hoor :okdan:

Net te laat voor het songfestival:D

groeten van andreos:)
 
Dat heeft in ieder geval een duidelijke 90's-sfeer. :-) De klanken en opbouw zijn precies zoals je zou verwachten en het refreintje is ook bijzonder catchy. Ik ben minder kapot van de zang. Hoewel ik het wel kan waarderen dat het niet helemaal vlak- en strakgetrokken is, is het hier en daar net niet zuiver genoeg. Ook de mix zou hier en daar welk wat helderder kunnen: dat basje dat op 1:58 vrij prominent naar voren komt zit op die toonhoogte de rest een beetje in de weg, lijkt het wel.

Ik ben wel benieuwd waarom je deze muziek nu pas wilt uitbrengen terwijl je dit zo'n 25 jaar geleden al hebt gemaakt.
Wanneer ik nummers had opgenomen was ik alweer met nieuw nummers bezig. Ik dacht destijds dat ik de vocalen nog wel eens opnieuw zou opnemen, maar daar kwam het nooit van.
Ondertussen blijven die tracks dan maar op de plank liggen. Ik kan ze niet direct meer terughalen uit mijn apparatuur, (want ik heb bijvoorbeeld geen JV1080 meer).
Het is een zo eerlijk mogelijk beeld van waar ik destijds mee bezig was. Miijn vocalen zijn later wel beter geworden moet ik eerlijk zeggen.
En na 25 jaar mag het wel gehoord worden toch, en tja... Dan voel ik me (een beetje) oud! ;)
 
Back
Top