Deel hier je idioot verlanglijstje

Kijk, dat is een ambitieus lijstje. Hoeveel hypotheken kun je nog afsluiten? :D

Nul, ik heb geen schulden maar daar is ook alles mee gezegd. ;) Het is enkel financieel gezien dus ook al een idioot verlanglijstje (zoals voor dit topic vereist), maar het zou voor mij ook gewoon te veel zijn. Ik wil graag in de diepte en dat gaat niet als je heel veel hard- en software hebt. Althans niet als je daarnaast ook nog een redelijk normaal leven wilt hebben. :D
 
Een vleugelpiano
Oh ja, dat wil ik ook nog wel. En een Rhodes of Wurlitzer elektrische piano. En een harpsichord. En een hammered dulcimer. En een manshoge stereo spring reverb.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Ik ben bovenmaats tevreden over mijn Douk audio cheap ass 120,- china tube EQ, maar je kunt ze moddden..
Sta er heel dubbel in.

Screenshot 2024-05-07 at 23.47.29.png
 
SYNTRX 2
Meer uren en vrijheid om te focussen op muziek.
Producer opleiding volgen.
Meer studio ruimte om gear netjes weg te werken.
Custom made desk zoals deze Curuxa

desk-v3-acoustic-56ru-a.jpg
 
Een groter ruimte voor een studio

en daarnaast de klassiekers van Roland (Jupiter, Juno, Tr's en de TB's), Moogs, en Waldorfs.


En allemaal wel opnieuw uitgebracht, want ik ben niet zo enthousiast op 2e hands.

En ik wil ze ook niet van onze Zwitser Uli
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben bovenmaats tevreden over mijn Douk audio cheap ass 120,- china tube EQ, maar je kunt ze moddden..
Sta er heel dubbel in.

If it ain't broke, don't fix it. Als het werkt naar tevredenheid, zou dat geld liever uitgeven aan iets waar je meer rendement uit haalt. :)
 
Ik zou eigenlijk alleen nog een idioot grote soundproove geïsoleerde ruimte willen waar ik al mijn lampjes en synths kan opstellen. Waar ik lekker los kan gaan en de sax kan versterken.. en groot genoeg dat mijn 18'' subs echt goed te horen zijn. En liefst zo dicht mogelijk in de buurt van de bewoonde wereld.. next to impossible waarschijnlijk. :D
 
Rabid Elephant Portal Drum
Idioot duur voor een enkele module die hoofdzakelijk bedoeld is voor kick sounds. Echter verreweg de meest uitgebreide.

Mogelijk dat ik 'm komend jaar alsnog koop als het me lukt om tot die tijd niet impulsief allerlei 'goedkope' modules te kopen en ik het me financieel goed kan veroorloven.
 
-1 Vrije tijd om met m'n muziekspulletjes te spelen
-2 Geen fysieke malheur meer zodat ik vrijuit met mijn muziekspulletjes kan spelen (en het archief kan uitspitten)
-3 ...
Hier ook nummer 1: Vrije tijd om met m'n muziekspulletjes te spelen
 
If it ain't broke, don't fix it. Als het werkt naar tevredenheid, zou dat geld liever uitgeven aan iets waar je meer rendement uit haalt. :)
Ja is ook, klinkt nu al heerlijk voor een synth.. maar vond hem wel mooi passen in dit topic.
 
Yamaha GX1, EMS Synthi 100, ARP 2500
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Mijne is vrij ingetogen.

TR-909 (kosten)
TR-808 (kosten)
Kawaii K3 (ruimte)
Ensoniq Mirage (ruimte/gedoe)
Mooie, grote mengtafel (ruimte en kosten)
Een goede vriend die met veel swing kan drummen lijkt me ook nog wel eens leuk.


Nou oké dan, zo'n Yamaha DX1 lijkt me ook te gek.
 
Dat lijkt me heel haalbaar 👍 Wat mij helpt is opschrijven wat ik allemaal doe en wil, en dan prioriteren hoe belangrijk ik dat vind. Daarna is het een kwestie van keuzes maken. Je kunt helaas niet alles.
OK, dat is dan punt -3 op mijn lijstje van bijna onhaalbare zaken, dat keuzes maken.
 
Back
Top