Deel hier je idioot verlanglijstje

Welke varimu heb je?

kwa plugin vond ik de waves 670 editie heel goed, maar ja waves ligt er uit bij mij.
 
Ik heb er nog eens over na zitten denken, zoiets komt aardig in de richting:

Alle Eurorack modules ooit gemaakt door:
- Doepfer
- Mutable Instruments (behalve Rings, bah!)
- Synthesis Technology
- Erica Synths drum serie
- XAOC devices
alle Intellijel 1U modules 7 keer
6 stemmige SoundForce Juno modules set
Rabid Elephant Portal Drum
2x Mordax Data per case
10x Expert Sleepers Disting EX + 1U display + expansie modules
Make Noise shared system
Voldoende cases om alles permanent te behuizen. Alle cases voorzien van een overvloed aan busboards en ingeplugde bus kabels, zodat je bij wisselen van modules daar geen ge-emmer meer mee hebt.
32 kanaals Mackie + 24 kanaals expander
24u aan retro 19" effect apparaten
12" Tannoys
Akai MPC-X
Geluidloze koelkast
Idioot veel kabels
Voldoende ruimte, skills, tijd en geduld.
 
SH5 en Pro-One, idioot, want hoeveel monosynths heeft een mens nodig.

808 en 909, idioot want hoe laat ik hun interne sequencer handig werken icm de Atari...

Vp330, idioot want uiteindelijk doe ik zelden iets met een vocoder.

...
 
12" Tannoys
Those are rookie numbers! Ik had 12" Tannoys in de studio. Hop, buiten met die onderdeurtjes. Nu staan er 15" Tannoys. Helaas is mijn kamer zo klein dat ze op de vloer onder de synths staan, niet optimaal. Achja, dan is het maar een high end subwoofer. :D
 
:maffia: ik wil ze ook allemaal maar als ik er dan eentje heb vind ik het vaak toch niet heel veel toevoegen tov de mono's die ik al heb. Tenminste, het is veel minder een verbreding dan bv een fm synth of hybride bak toevoegen. Maar wel leuk...
 
ach het is een kwestie van testen, de goeie blijven, de andere gaan terug weg. En nu heb ik weer een Moog op komst (en lekker geen nieuwe) , ongeveer n ruil voor een 700S, zullen zien of ie mag blijven. De 700S is zo goed, daar had ik er wat teveel van 8o)
 
Back
Top